< Tilbake til oversikten

Årh gidder noen bli med meg i en diskusjon om fett på NM?

Iset sa for siden:

..........

elian sa for siden:

Det første jeg tenkte når jeg leste : "startet av en kverruland der inne..." så tenkte jeg MARIAN !!!!!!! :mad: Jaggu hadde jeg rett.... Rart.... Hun som er så snill alltid?? :cool:

Jeg har svart deg der inne. Men det du hadde skrevet var liksom hele fasiten da, så jeg hadde ikke så mye annet å skrive enn at jeg elsker deg! :D

Iset sa for siden:

Begod sa for siden:

Det var et flott innlegg med gode linker, Iset.

Albertine sa for siden:

bretter opp armene

Fy flate!

Nooria sa for siden:

Gud jeg blir så sinna av å lese sånne innlegg!! Og så lurer jeg på hvorfor folk blir så eitrende sinna på at andre velger å leve lavkarbo.

Jaja..... jeg går bare å smiler for meg selv ved tanken på at f.eks kolestrolet mitt ble redusert fra 6.2 til 4.6 etter 3 uker med lavkarbokosthold...... og det med inntak av 3-4 egg for dag fnis :D

Summer sa for siden:

Orker ikke engasjere meg...

Det er tydelig at mange sitter i forsvarspossiajon for egne uvaner, det er tydelig at mage tar opp i seg tabloidpressen sitt ståsted, og at de er usikkre, og velger å ikke reflektere, finne kunnskap eller ta noe annet standpunkt enn det tabloidpressen har tygget ferdig fra sitt høyst ufaglige og subjektivt pregede ståsted...:p

mofe sa for siden:

Nå har jeg lest linkene.

Jeg er jammen meg glad for at vi her inne har en helt annen tone enn på NM.

Nille sa for siden:

Å fyttirakker'n for en gjeng med "jeg alene vite" mennesker - og FOR en "ovenefra og nedad" tone de har !! :rolleyes:

Nei, det er atter en ting jeg ikke godder å bruke tid og energi på. Trist men leit !! ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.