.. vel det er lov til å ønske godt nytt år når jeg ikke har vært her siden før jul, og jeg har faktisk blitt savnet - det synes jeg er koslig!!
Vel, før jul nådde jeg målet mitt på 80 kg. Så tenkte å gi dere en liten oppdatering på hvordan det går. Altså jeg har tenkt på det lenge, men har rett å slett bare ikke fått rotet meg inn på forumet skjemmes
Som sagt så gikk jeg fra 103,5 kg til 79.9 kg ved å følge ketolysekuren til punkt og prikke (med noen uforutsette sprekker og abnormale utskeielser) Buksestørelsen min gikk fra 36tommer til 30 tommer..
Nå lurer du vel.. Hvor er jeg idag?? Vel, i julen valgte jeg å spise helt som alle andre, problemet mitt var at jeg ikke klarte å få ned halvparten av det jeg hadde fått ned forrige jul.. Men jeg spiste sjokolade, poteter, kaker osv.. Når jeg kom hjem fra del2 av julefeiringen valgte jeg å gå på vekta. Da viste den 83kg..:eek: - så jeg bestemte meg for å begynne på generell lavkarbo fra 1 januar..
Det går faktisk utrolig bra, jeg holder meg mellom 70 - 120 gram hver dag, har en "høykarbo" dag i uken samt at jeg trener ca 7 timer i uken. Det har fungert for meg, jeg veier idag 82kg, men har forsatt å gå inn litt i cm rundt bryst og mage.. Og med tanke på at muskler veier mer enn fett så håper jeg at vektoppgangen er grunnet muskler. Jeg har satt meg at 83 kg er min øverste grense for hva jeg vil veie. Viser vekta over det er det 2 uker med streng ketose igjen..:mad:
Har dere andre søtinger her inne det bra???? :rolleyes:
Denne søtingen har det superbt! Vekta går nedover, og våren er i anmarsj!
Så stas å se deg her inne igjen, og så flink du er som trener og står i! Og selvfølgelig er det musklene som utgjør vekta, om enn de ikke veier mer enn fett, det tar bare mindre plass :p (petimeteret meg ;)).
Oi, såpass! Lite av det her på Løkka, så vidt jeg har sett, altså. Gleder meg helt sinnsvakt til våren virkelig får tak, og snøen smelter og småblomstene kommer! Jeg vil gå i småsko og ikke fryse!
Word!!! Jeg har avgitt løfte til mamma - "jeg lover å gå i varme sko hele vinteren" Joda, som sagt så gjort! 1,5kg tunge sko.. :eek::eek: - med PELS inni.. Fryser ihvertfall ikke:cool:
Haha! Her har det vært trysilsokk i ull med hjemmestrikka knestrømper i ull på seg, og polstra sko over der igjen, og videre ull ull ull. Jeg har fått nye converse til jul, og bare gleder meg til å gå dem inn! (Får litt noia når skoene er SÅ hvite i sålene og tuppen og lissene som de er når de er nye :p).
Og så gleder jeg meg til å gå i tynne jakker! Jeg har én brukelig vinterjakke, men sikkert tjue brukelige vår/høst-jakker!
Velkommen tilbake :D Du må være her litt oftere vet du :-D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.