Livets lyse sider blir enda lysere i dag hvis jeg vinner 1. premien i lotto som jeg mener bare er rett og rimelig, og da skal jeg ikke engang ha dårlig samvittighet for chipsen jeg spiser på akkurat nå.
Hvis jeg ikke vinner derimot så blir det en eller annen straff.... Noe husvask eller noe, og streng overvåking av meg selv og alle mine rutiner, sånn at jeg ikke skal få sjangs til å gjøre flere sånne overtramp på en goood stund fremover.
Antar du vasker et eller annet nå? Ikke vær for hard mot deg selv, det er lett å falle for fristelser (vel - er det ikke derfor vi fant fram til dette forumet; vi er rene eksperter på å falle for de heslige fristelsene?).
Hadde en "oppvåkning" forrige lørdag, og lovte meg selv at NÅ skal nok være nok. Har hengt ei liste på kjøleskapet hvor jeg har lista opp alle ketosegodene. Hver gang jeg fyser nå, snoker i skapene o.l ser jeg den lista. Øverst på den lyser det i oransje: våkne opp!!! I dag er jeg kjempestolt over at jeg klarer å holde meg til Cavalier og en neve nøtter :p.
Og forresten... penger er ikke det viktigste her i livet, boter ikke på dårlig samvittighet, men de hadde nok gjort livet enklere...sukk..
Lotto er ekstra skatt for oss som ikke kan matematikk :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.