< Tilbake til oversikten

Flytende vs fast cocosa?

Megvel sa for siden:

Er det flere som opplever ubehag ved å ta seg ei skjei med kokosfett enn å ha det i for eksempel te (altså flytende og sammen med annet)? Er det forskjell på merkene? Jeg har gjort det før uten videre men nå i det siste er jeg blitt skikkelig kvalm/svimmel av fast kokosolje. Hva skjer?

Bestemamma sa for siden:

Har kun prøvd cocosa i fast form hittil. Om jeg tar den for seint på dag blir jeg noe kvalm til natten.....

martefie sa for siden:

Det jeg lurer på om skjer, er at kvaliteten på Cocosaen ikke er så bra som før. Det siste glasset mitt med "grønn Cocosa" lukter ikke frisk kokos, men noe litt ekkelt og kvalmende.

LineJM sa for siden:

Høres nesten ut som om den er blitt harsk. Lever tilbake i butikken og få ny eller penga igjen hvis det ikke er alt for lenge siden du kjøpte.

otika sa for siden:

Tar jeg ei ts rett i munnen blir jeg kvalm og dårlig,men blander jeg samma skjea i te koppen går det helt fint :) Trur det har noe med tiden det bruker når jeg drikker den sakte

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.