Hos Price Lagerbutikk i Krokstadelva selger de nå wienerpølser, røkte kjøttpølser, karbonader, kjøttpudding. Alt med 0,2 gram karbo pr. 100 gram. Alt er frossent å ligger i frysedisken. De selger også alle ketose tablettene man skal ta (krom, selen, magnesium). I uke 7 kommer cavallier sjokoladen inn;-):)
Hei,
Unnskyld meg, men når ble Krokstadelva lagt inn under Drammen…
...men når det gjelder lavkarbo i Drammen så har jeg sett at Spisdegslank (lowcarbselection) snart åpner butikk på hjørnet av Tordenskiolds gate/Treschows gate.
Så moro at jeg så denne tråden. Og for opplysningen. Så gøy at vi er flere fra området da!!!
Et spørsmål til dere, hvordan legger dere inn disse flotte vekttabellene deres??
Hehe, for meg så er krokstadelva så godt som Drammen :D . Men så bra, tror jeg skal ta meg en tur innom i dag!! Godt jeg fikk dypfryser av samboer til jul!
Sånn pirk da, hehe. Må da være greit å skrive Drammen, fler veit jo hvor det er enn Price i Krogstadelva... Og det er jo ikke akkurat evighet unna hverandre ;)
Flott, da nådde man fler :D
I nærheten av Drammen, Krogstadelva finnes altså Price lagerbutikk som har ketolyseprodukter. Hurra :)
Idag oppdaget jeg at Spar på Holmestrandsveien har fått en egen lavkarbo hylle. Der fant jeg Fiberhusk, Cocosa, JBKM, Mandelmel, Lavkarbobrød bakemix m.m.
Tja, du må nesten sjekke prisene på tørrvarer sammenlignet med lokal helsekost tror jeg :) Nå har jeg handlet fiberhusk TO ganger på to år, og mandelmel EN gang på et år så jeg har ikke det store forbruket ;)
Jeg liker også sjokoladeproteinpulveret godt (scitec nutrition), men det kan du få litt billigere på feks proteinfabrikken (+ frakt da).
Nå har jeg vært innom lowcarb selection butikken i Drammen :)
Kjøpte kun kokosmel, men greit å få en oversikt over hva de har der. Kommer nok ikke til å handle der så veldig ofte, men greit å vite at det er rett i nærheten hvis det skulle være noe :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.