< Tilbake til oversikten

Lavkarbomat i Drammen

lui sa for siden:

Hos Price Lagerbutikk i Krokstadelva selger de nå wienerpølser, røkte kjøttpølser, karbonader, kjøttpudding. Alt med 0,2 gram karbo pr. 100 gram. Alt er frossent å ligger i frysedisken. De selger også alle ketose tablettene man skal ta (krom, selen, magnesium). I uke 7 kommer cavallier sjokoladen inn;-):)

smili sa for siden:

så bra

arnakristin sa for siden:

Hei,
Unnskyld meg, men når ble Krokstadelva lagt inn under Drammen…

...men når det gjelder lavkarbo i Drammen så har jeg sett at Spisdegslank (lowcarbselection) snart åpner butikk på hjørnet av Tordenskiolds gate/Treschows gate.

MaritR sa for siden:

ohhhh....Si ifra når den butikken åpner....for da blir det Drammenstur på meg:D

marjusen sa for siden:

lurer på hvor bra den lowcarbselection er jeg. bor ikke så langt unna flisa, så kanskje jeg kunne tatt meg en tur. hehe

Nero sa for siden:

Jeg har kjøpt wienerpølsene, de var utrolig gode! :)

lui sa for siden:

Må bare beklage at det ble så feil å skrive Drammen. Krokstadelva ligger i Nedre Eiker.

Jorkla sa for siden:

Du får også bakemiksen samt litt annet snax oppå price.. :D - men slenger meg på å understreker at krokstaelva IKKE er Drammen.. :cool:

LIBBA sa for siden:

Tusen takk for opplysningen :)
Da blir det tur til Krokstadelva snart;)

sols sa for siden:

Så moro at jeg så denne tråden. Og for opplysningen. Så gøy at vi er flere fra området da!!!
Et spørsmål til dere, hvordan legger dere inn disse flotte vekttabellene deres??

LIBBA sa for siden:

Er en fantastisk tråd her inne som heter Ticker Factory - en guide.
Der er det full forklaring på hvordan du lager vekttabell :)

Echo sa for siden:

Da blir det en tur til Price så snart som mulig! Er spent på prisene:D

Marte83 sa for siden:

jeg kjørte også forbi spisdegslank butikken i drammen i går.. jeg måtte rygge for å se om jeg så riktig :D

spent på når den åpner :D

MaritR sa for siden:

Pølsene er ganske så dyre - 105 kr kg tror jeg det var

Nina L sa for siden:

Hehe, for meg så er krokstadelva så godt som Drammen :D . Men så bra, tror jeg skal ta meg en tur innom i dag!! Godt jeg fikk dypfryser av samboer til jul!

Mari :D sa for siden:

Så flott at vi har en egen tråd for lavkarbo i Drammen :) her skal jeg jammen innom å lese når motivasjonen daler :)

Clockwork sa for siden:

Aiai, dette var gode nyheter! Blir nok en tur innom Price imorgen ja!

Millemini sa for siden:

Blir en tur på Price i dag tenker jeg:-)

Distrea sa for siden:

Sånn pirk da, hehe. Må da være greit å skrive Drammen, fler veit jo hvor det er enn Price i Krogstadelva... Og det er jo ikke akkurat evighet unna hverandre ;)

Flott, da nådde man fler :D

I nærheten av Drammen, Krogstadelva finnes altså Price lagerbutikk som har ketolyseprodukter. Hurra :)

:p

Jorkla sa for siden:

Det er ikke pirk, det er sosialpsykologi og kategorisering på høyeste plan :-DDD :cool:

tasseladd sa for siden:

Idag oppdaget jeg at Spar på Holmestrandsveien har fått en egen lavkarbo hylle. Der fant jeg Fiberhusk, Cocosa, JBKM, Mandelmel, Lavkarbobrød bakemix m.m.

knh sa for siden:

Fantastisk :) Har akkurat flyttet til Drammen, og har veldig kort vei til begge disse butikkene :)

Noen som har vært innom lowcarbselection her :)?

Nerthus sa for siden:

Jepp. Er jo det samme som spisdegslank.no da :) Bare at du slipper fraktkostnaden :)

knh sa for siden:

Okay :) Var inne å så på nettsiden nå, synes mye der er litt dyrt, men må ta turen innom der i morgen :) er jo maks 5 minutter å gå dit ;) hehe...

Er det noen produkter du anbefaler?:) Fiberhusk og mandelmel virka relativt billig sammenliknet med å kjøpe på helsekost:)

Nerthus sa for siden:

Tja, du må nesten sjekke prisene på tørrvarer sammenlignet med lokal helsekost tror jeg :) Nå har jeg handlet fiberhusk TO ganger på to år, og mandelmel EN gang på et år så jeg har ikke det store forbruket ;)

Jeg liker også sjokoladeproteinpulveret godt (scitec nutrition), men det kan du få litt billigere på feks proteinfabrikken (+ frakt da).

knh sa for siden:

Nå har jeg vært innom lowcarb selection butikken i Drammen :)
Kjøpte kun kokosmel, men greit å få en oversikt over hva de har der. Kommer nok ikke til å handle der så veldig ofte, men greit å vite at det er rett i nærheten hvis det skulle være noe :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.