< Tilbake til oversikten

Lavkarbo og raw food/supermat

Løvemamma83 sa for siden:

går d an å kombinere desse i grunn?:)

Kanutten sa for siden:

:ja:
Jeg gjør det, men dog i meget liten grad.

Megvel sa for siden:

Brokkoli og blåbær er vel supermat? Det er jo superdigg og veldig lov?

Eller er jeg helt på ahem bærtur nå?

Ildern sa for siden:

Jeg tar hvertfall kamut hvetegress, spirulina, udos choice og cocosa daglig. I tillegg får jeg i meg en del hampfrø, spinat og ferske urter. Acai tar jeg en pause fra pga SB. Ellers tar jeg det og tart cherry også.
Får jeg lyst på sjokolade tar jeg en bit hjemmelaget råsjokolade.

Brokkoli og blåbær går også under supermat. :)

Kanutten sa for siden:

Og jeg spiser kamut, udos, spirulina, chlorella, cocosa, eplecidereddik ooog mye brokkoli.

Ildern sa for siden:

Brokkoli er digg :)

synes d høres "skummelt" ut, masse matvarer eg ikkje har hørt om: kamut, udos, spirulina....men skjønner at supermat e bra...men...ja:)

Kitt sa for siden:

Er ikke matvarer i den forstand, men kosttilskudd som skal være svært så bra for så mangt........

Kanutten sa for siden:

:ja: sant det.

ja der ser du,visste ikkje om d va mat eller tilskudd, hehe:D må finne ut mer om dette ja;)

Kanutten sa for siden:

Det jeg ramset opp er kosttilskudd, men det går som rawfood. Skal du spise rawfoodmat aner jeg ikke hva du skal spise.

HER står noe.

Idarull sa for siden:

Grønne pulvere er veldig bra for magen. Skal gjøre magen sterkere og gjør at den tåler mer. Har ikke begynt enda, man skal ta 0,5 ts i eplejuice eller vann på tom mage hver morgen. De første ukene kan man ha litt luft og sånn visstnok så må vente med å begynne til ferien.

Kanutten sa for siden:

Jeg fikk beskjed om at jeg IKKE måtte ta det sammen med juice. Jeg har det oppi brennesleteen min sammen med cocosaen. Mikser med andre ord sammen alt det jeg ikke liker smaken på og drikker det opp i en fei. :o

Jeg merker forskjell før og etter at jeg begynte med dette. Jeg er ikke så fryktelig slapp lengere og jeg begynner få en ørliten vårfølelse i kroppen! DET er et godt tegn. Og når det gjelder magen så har jeg kunnet kutte ut Nexiumen. Jeg drikker også endel eplecidereddik hver dag og også det skal være bra for magen.

Det spiller for ingen rolle om det er alt stuffet som virker eller trua på at det skal virke, så lenge jeg føler at jeg blir bedre og de rundt meg kommenterer stadig vekk at jeg ser piggere ut så fortsetter jeg! Lavkarbo med rawfoodtilskudd. :ja:

Idarull sa for siden:

Ja man skal ikke blande med sitrus visstnok. Eplejuice går bra da. Hvertfall ifølge siljesreise.com

Åssen var magen din når du først starte med grønne pulvere?

Kanutten sa for siden:

Den blåste seg opp og ble megastor!! Samt at jeg var plaget av noe halsbrannlignende. Det grønnet pulveret jeg spiser er to forskjellige sorter. Det ene er kamutgress det andre er chlorella.

Idarull sa for siden:

jeg har Kamut hvetegress og best of greens. begge kan visst tas med vann eller eplejuice. må nok vente til jeg har ferie med å begynne med dette ja. orker ikke do-flyging på jobb.

Magilla sa for siden:

Tar ca 3 gram frysetørket Acai pulver og det skader ikke. Enda mer essensiell for meg er Spirulina og Chlorella som bidrar til høyverdig protein og uvurderlige næringsstoffer. Spirulinaens usedvanlig høye innhold av B12 og Jern har økt min blodverdi drastisk:D Spirulina av god kvalitet kjøper jeg billig hos www.spirulinapacifica.no Dette er den suverent beste og det er også de som produserer for Pure Planet og Marcus Rohrer. Jeg så dette nevnt i forum og fikk dette selv bekreftet.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.