< Tilbake til oversikten

Dropp slankekuren - lev lenger

Zillah sa for siden:

Nei no er det jaggumeg farlig å gå ned i vekt om ein er overvektig også:
www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7491548

Og her tenkte eg at eg skulle leve lenge og vere sunn og frisk? Oj oj, eg må nok beklage til den stakkars gamle kroppen min for å ha gått ned 30 kilo, kan vel ikkje gå ned 30 til heller da siden det er så farlig.

Nei, eg trur no dét at om desse stakkarane faktisk døydde FORDI dei slanka seg, så var det fordi dei gikk på Grete Roede kurs eller fulgte Satans Råd for Feilernæring sine anbefalingar og fikk for lite livsnødvendig feitt i seg, lol. :p

Nei no går hoderystande bortfor å ete eit måltid sunn, rein og næringsrik mat og lar kroppen min gå ned i vekt om han vil det, og så har eg tenkt å leve til eg døyr, uansett.

Bøtt sa for siden:

:D:ja::stortsmil

Charlott sa for siden:

I så fall er det slankeSTRESSET som tar livet av folk...

Zillah sa for siden:

Dét kan eg tru!

Megvel sa for siden:

Stating the obvious, spør du meg.
"Ikke gå opp i vekt i første omgang". HALLO!!! DUUUH...

DET HADDE JO FOR SØREN VÆRT VELDIG GREIT OM DET VAR SÅ LETT SÅ KUNNE VI LEGGE NED ALT AV KURER OVER ALT :mad::mad::mad:

At det er mer dødelighet med å ha vært overvektig og så gå ned igjen enn å ikke ha gått opp i utgangspunktet er jo totalt urteit å ha forska på.

Det er som å si at det er større dødelighet ved å bruke fallskjerm riktig enn å ikke hoppe i fallskjerm. Duh. Selvsagt er det sånn. Det betyr ikke at man skal la være å trekke i den fordømrade snora.

Supera sa for siden:

:lol: Likte den!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.