Løvemamma83 sa for siden:
e d lavkarbo ok? tenke då i små mengder...
e d lavkarbo ok? tenke då i små mengder...
lifejack sa for siden:
Ja, pesto går bra! Nå vet jeg ikke hvor streng du er på karbene, siden det bare står lavkarbo i filosofiboksen din, men pesto i små mengder, burde uansett gå bra:)
Edit: Det kan forøvrig være lurt å sjekke kh-innholdet i akkurat den du velger, da dette varierer veldig fra merke til merke. Beste er vel å lage selv, for da har man full kontroll på både kh og smak;)
eg har vel satt lavkarbo der siden eg e nybegynner og ikkje har lest meg opp på noe enda... veier ikkje maten, så ana ikkje kor masse karbs d blir pr dag... men de karbsene eg ete får eg gjennom grønt... så trur eg har rimelig lav grense på karbs i grunn... men som sagt, må lese meg opp på en retning før eg velger...
lifejack sa for siden:
Jeg skjønner! Og for all del: ta den tiden du trenger med å lese deg opp og ikke minst finne ut av hva akkurat DIN kropp trives med! Det er både spennende og strevsomt til tider, og man lærer mye om sin egen kropp. Lykke til:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.