Fordi jeg er håpløs (eller lat, -tolk det som du vil :p) til å søke på oppskrifter her inne, så tenkte jeg at jeg kunne samle deres favoritter på et sted. Sånn at jeg lett kan finne nye ting jeg har lyst til å prøve ut.
Så hvis du har lyst til å dele dine 3 favorittoppskrifter her inne med meg, hadde jeg blitt veldig takknemlig.
Entrecote med fritert sellerirot fries og soppsaus laget av fløte, soyasaus, tabascosaus, smør, cf, soppblanding og masse pepper. forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40040 (Både pepperbiff og entrecote er digg, men entrecote er favoritten min)
Bringebær smoothie med cottagecheese, egg, masse olje og annet digg. Metter lenge. forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13504 (Scroll litt ned så ser dere jeg har lagt inn en oppskrift)
Må også nevne eggmelken med kaffe.
Er mange mange flere altså. Bake sjokoladekake og muffins med mandelmel passer heeeelt perfekt.
Det der er jo ikke oppskrifter?? Fant ikke "Bringebær smoothie med cottagecheese, egg, masse olje og annet digg", når jeg forsøkte å søke heller.... :(
Har lyst til å lage den.... :ja:
Har både bringebær, egg, cottagecheese, olje, men hvor mye av hver? Og hva er "annet digg"?
Takk så mycket folket!
Testet ut ostelasagnen i går. Hadde bare noen få osteskiver igjen, men det var nå bare å fylle på med norvegia. Den ble til og med godkjent av superkresenogskeptisktilaltsomgårunderlavkarbokategorien mann.
Klikket meg inn på dagbla' linken, og det første jeg la merke til i høyre hjørnet var SJOKOKAKE! Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve den på 3 minutter. Men tror dere ikke at jeg er tom for smør?? Det er jo krise!
Takk og lov for søndagsåpne butikker, sier jeg!
Holy Mahony, jeg er i smoothie himmelen!! Jeg var rimelig lei av min gamle smoothie, så dette var NAMMENAMMENAMME!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.