Sukrin sa for siden:
Ja, det lurer jeg på :)
Sukrin sa for siden:
Ja, det lurer jeg på :)
Gracella sa for siden:
1: Les boka.
2: 15 g karbo om dagen for kvinner og 20 g for menn. Karbene bør komme fra grønnsaker.
2:Ikke spis grønnsaker som vokser nede i jorda/under bakken, pluss mais, frukt, ris og pasta.
3: Spis renest mulig mat, hold deg unna halvfabrikata, margarin og lettprodukter.
4: Les boka.
Les også de trådene som er "klistret" inne på forumet, bl.a denne:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Kanskje sa for siden:
-Mest mulig fett, lite karber (men ikke mindre enn 15 gram karber i døgnet)
-Bruk en vekt, vei alt som du skal regne karbohydrater i (jeg sliter enda, men ser nytten i det).
-Frukt og søtt er forbudt.
-Og les,les,les.
Megvel sa for siden:
Jess!
:D
ada-emilie sa for siden:
Ikke mest mulig fett, men fett som energikilde istedetfor karbohydrater utover de 15-20 grammene.
Spis når du er sulten bare, og spis til du er passe mett.
Viktig å drikke mye væske og innta tilskudd av mineraler og vitaminer anbefalt av Torkil for å støtte oppunder fettforbrenningen bl.a.
Sukrin sa for siden:
Takker for gode svar!
Mellon sa for siden:
Hvilken bok:o
Føler meg litt blond som spør, men om man skal starte på ketolyse, skal man da kjøpe den startpakken på ketolyse.no? Må man ha sånn kosttilskudd og greier? Er det boka til Torkil "slank med ketolysekuren"?
Trenger inn-med-teskje-metoden. Ammer enda, men har veldig lyst å prøve ketolyse, da metoden jeg bruker nå er litt prøv og feil, og ikke alltid vellykket- har litt lite kontroll
Savagedlight sa for siden:
Ja, det er den boka det er snakk om.
Vitaminene&Mineralene er et godt tilbud også, da de sikrer at du får det du trenger.. stort sett. De erstatter jo ikke et variert kosthold, men de øker terskelen før noe går galt. :)
Det er visst også en del av det som er i de tablettene der, som er vanskelig å få i seg på normalt vis med ketolyse-kuren. Jeg bruker tablettene selv jeg. :) Storfornøyd!
Jeg har og boka "etter slankekuren". Masse gode oppskrifter, og generelt sett god info i den boka. Anbefaler å lese den før du når målvekta di; det er jo alltid en god ide å vite hva veien videre er før man kommer til neste kryss :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.