< Tilbake til oversikten

Heistad

Nooria sa for siden:

Nå spør jeg sikkert om noe som er veldig kjent, men jeg har forsøkt søkefunksjonen og fant bare linker til journaler (som jo er veeeldig lange).

Dere snakker en del om Heistad produkter: Hva er det? Hvilket søtstoff er det i produktene.... kunstig? Og hvor kjøper jeg det?

Albertine sa for siden:

Det er kunstig søtstoff i dem ja, men jeg aner ikke hvilken type. Geleen har vært redningen her mange ganger, enten alene, med litt krem eller som fromasj eller ostekake. Jeg har kjøpt mine på OBS og Mega, vet ikke helt hvor man ellers kan finne dem...

Nå har jeg vært LENGE uten!

mofe sa for siden:

Jeg kjøpte min jordbærsyltetøy på rema1000 :)

Skorpia sa for siden:

Så vidt jeg husker er det aspartam i 'Heistad og er ikke anbefalt på Atkins,men det er mulig jeg tar feil?

HP sa for siden:

Heistad kjører aspartame og acesulfam-k ;)

RAGNA sa for siden:

Jeg kjøper Heistad-gele på Ultra.:D

luringen sa for siden:

gele og sjokoladepudding og vaniljsaus på CC mat!

Iset sa for siden:

Atkins anbefaler ikke aspartam nei, men noen av oss tåler det uten at det gir noe som helst utslag på vekten, og da syns jeg man kan unne seg litt. :)

Jeg har smakt både begge geleene fra Heistad, og alle 3 geleene fra Confecta. Confecta sin LIME-gele og ANANAS-geleen er perfekte å bruke i lavkarbo ostekake. :D

dingpot sa for siden:

:ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.