Jeg er nybegynner på ketolysekuren, å har slitt en del med kuren.
På kort tid har jeg hatt tre sprekker, vekta har gått nedover, men så har sprekken kommet å jeg har gått opp kiloene jeg har gått ned.
Jeg har nå de siste fire dagene holdt meg fra sprekker ved å spise annen mat, å noen ganger blir jeg kanskje ikke mett - men stappmett!
Jeg har nettopp spist litt for mye pizza. (ketolysepizza selvfølgelig.:rolleyes:)
Jeg lurer på om dette vil ha mye å si for vekta mi? Vil den fortsatt gå ned?
Holder meg innenfor grensen på 15 karbo uansett.
Du er ny og du skal bli kjent med det å være mett. Det kommer. De første ukene er det lov å spise seg skikkelig stappa. HVIS du gjør det så hiver du på en stooor tallerken med no digg i uke to en gang og så finner du ut halvveis at -nei vettu, jeg er faktisk mett nå. Og det er så konge!
Jeg kan ikke bare spise til jeg er mett. Har overspist siden jeg var barn, husker ikke hvordan det er å være mett engang.
Jeg bare går å venter på at søtsuget på denne kuren skal forsvinne, men hadde jo håpet på å gå ned litt i samme slengen.
Du kan uten problem stappe i deg om du spiser stor salat med egg/ost/kjøtt/ fisk i. Om det er mengder du liker er det bare å fylle på med grønnsaker uten masse næring, som salat, agurk, og så sopp!