Ja hvor mange karb, ligger dere på pr dag? Sitter å vurdere ketolyse på nytt, men er litt i tvil. SPrakk etter tre uker sist. men da viste jeg ikke om de gode knekkebrødene.
Også var jeg livredd for å sprekke, så nårjeg først gjorde det, trodde jeg alt var ødelagt,
Frem til du får tak i boka kan du jo starte med å holde deg til matvarer med max 5 gr karbo pr 100 gr, meieriprodukter (minus melk), egg og grønnsaker/salat som vokser over bakken :) Og selvsagt rent kjøtt, fisk og fugl :)
På Ketolyse skal du ligge på ca 15 gr karbohydrater pr dag.
:ja: Så greit med forumet her, er det noe èn glemmer er det alltid noen andre der til å føye til det manglende. Sammenlagt må jo dette forumet være fullkomment? :D
Alle har en sprekk i ny og ned, bare det ikke blir alt for ofte. Så hvis du skulle sprekke igjen etter 3 uker denne gangen også - så er det bare å begynne på nytt igjen dagen etter :) Man må komme i ketose igjen, og stopper kanskje vekten i noen dager - men det ødelegger ikke alt.
Lykke til :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.