marit1983 sa for siden:
Jeg har masse god Te hjemme, men lurer på om Te er greit på Lavkarbo?
marit1983 sa for siden:
Jeg har masse god Te hjemme, men lurer på om Te er greit på Lavkarbo?
Kitt sa for siden:
Bare drikk te, du!:)
Charlott sa for siden:
Yepp! :D Bare å kose seg med tekoppen :D
Kitt sa for siden:
Godt vi er enige!:ja:
Charlott sa for siden:
Tror vi er enige sånn nesten bestandig jeg :D
Kitt sa for siden:
:ja:
:klem:
marit1983 sa for siden:
Er all type te greit? Jeg går på ketose :-)
Charlott sa for siden:
Yepp til det også :D Ikke sant, Kitt :klem:
Kitt sa for siden:
Selvfølgelig, kjære!:love:
Bare ikke sånn instant te- pulver(:sikle:), det er fullt av sukker!:eek:
marit1983 sa for siden:
Den er grei :-) takk får svar, nå veit ikke jeg hva instant te pulver er får noe men hehehe
Kitt sa for siden:
Te som er pulver sånn som pulverkaffe.
Som denne
marit1983 sa for siden:
Aha Tusen takk får svar ;-) aldri sett sånn jeg, Jeg har kun Te poser av div slag hjemme, og en god del forsjellinge typer urte te :-)
ada-emilie sa for siden:
Det finnes tebager som er tilsatt søtning , f.eks hvit te fra lipton og twinings. Tror det er flere også, som er nye. Nevner det bare for ordens skyld.
marit1983 sa for siden:
Er det mere karbohydrater i dem da?
ada-emilie sa for siden:
Ja. I vanlig te ,uten tilsetninger, er det ikke noe av betydning.
marit1983 sa for siden:
Ok :-)
Takk får svar alle sammen ;-)
blucher sa for siden:
Jeg drikker masse te, i alle fall.
Prøver å holde meg til grønn te, for jeg innbiller meg at den er sunnere og ikke like vanndrivende som svart te, og at jeg dermed kan regne den inn i vann-inntaket mitt, men akkurat det er jeg veeeldig usikker på om er riktig. Noen som vet?
Må ikke bruke søtning av noe slag, da!
I går prøvde jeg å ha en skje cocosa i teen (svart te denne gangen). Det ble jo litt fett og smakte ingenting. Jeg må forøvrig ha fløte i kaffen, men fløte i te synes jeg er helt blæh!
Kitt sa for siden:
All væske du inntar kan regnes med i væske- inntaket. Hvor fort det evnt kommer ut igjen, har ikke noe med saken å gjøre, egentlig.
Prøver å variere, jeg. Både svart og grønn og fruktvarianter, med eller uten cocosa med eller uten kokos- smak!:)
alexsandra sa for siden:
da håper jeg te i løsvekt er ok også:D
Charlott sa for siden:
Løsvekt også :D
Her er det mange gode grunner til å drikke te :D
otika sa for siden:
Nå ble jeg glad assa :D Har alltid vært en stooor kaffe drikker,men i det siste har ikke kaffen smakt noe godt (kun første koppen på morran) så jeg lette etter noe annet å drikke og fant dette ..løper å lager meg te ja
ada-emilie sa for siden:
Fløte kan du blande ut med vann hvis du vil ha i teen. Det har jeg lest at andre gjør ihvertfall. Selv bruker jeg ren soyamelk.
Grønn te skal ha fettforbrennende effekt, og alle teer og kaffe inneholder masse antioksydanter. I svart te er det massse mangan. Drikker man flere kopper daglig dekker det behovet for mangan. Det er noe ved te som er sunt men effekten hemmes når melk tilsettes teen. Tenker det gjelder fløte også, så jeg holder meg til soya. Det er mulig å lage egen melk av kabohydratfattige frø eller nøtter.
Løvemamma83 sa for siden:
eg har fått dilla på green tea intense mint, den e nydelig:)
otika sa for siden:
Kjøpte te i går og det er det mange år siden jeg har gjordt :rolleyes: ble jo helt overveldet over utvalget og endte opp med en vanlig gul pakke :D Men kanskje jeg skal prøve den du har dilla på
Løvemamma83 sa for siden:
d burde du;) liker ikkje grønn te i seg sjøl, men denne smaker ikkje grønn te, den smaker mint:D
pepsimia sa for siden:
Jeg for min del har fått høre at jeg må holde meg unna fruktte og grønn te med div smaker. Ikke får jeg ha sukketter eller annet i teen heller. Dette er fordi jeg er i ketose, men som jeg skjønner på dere så gjør ikke dette noe??
Kitt sa for siden:
Du skal vel ikke spise tebladene, heller?
Bare drikk te om du vil, du!:)
Charlott sa for siden:
:ja: Sitter med tekoppen nå jeg :D
Mellon sa for siden:
Te er godt, sånn instent te er ikke te mener jeg da. Men sånn te i løsvekt, det er godt det, og skikkelig med smak også. Jeg er litt engeslk av meg, og kan godt ha en skvett fløte i
Leoline sa for siden:
hei!
Vet noen om man kan drikke teen fra Herbalife? Jeg drakk den før, er supergod og bra for helsa, men jeg har jo kasta den tomme embalasjen, så vet ikke hva som er i den....noen som veit??
Ellers, hva drikker dere? Jeg MÅ ha varm drikke på jobb....men er ikke noe spes glad i kaffe da.....tips? ;)
Confekta sine produkter kanskje, noen som drikker det?
Jeg satser på lavkarbo generellt, men prøver og komme i ketolyse nå i startfasen:) gleder meg!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.