Har trålet google, og forumet her ut og inn etter informasjon om intet mindre en avføring...
Det er veldig mange som skriver om løs mage, hard mage o.s.v men har enda ikke funnet noen som har opplevd slik avføring jeg har for tiden!! åå, dette er skikkelig ille flaut... men må bare høre om noen har det ligt som meg og hva det kan være !! :confused: den er som gummi og lukter nesten ikke.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette her.. :uskyldig:
Noen som har opplevd det samme og/eller har en formening om hva det kan være?
Gummi-du mener bløtt uten å være vanlig heslig diaré? Noen kaller det fettdiaré. Hehe-tegn på at du spiser nok fett. Det er ganske så vanlig det. Få nok grønnsaker til å binde. Blåbær er og bra!
Det er sjikkelig sammenhengende, og da mener jeg sjikkelig!! vet dette er litt ekkelt men minne om konsistensen til tyggigummi, hehe, men kommer ut i vanlige ''pølser'' :veitikke:
Jeg tenker at dette rett og slett er gammel dritt (bokstavelig talt) som har lagret seg i rundt om kring i tarmene dine, og som nå kommer ut med naturlig ren mat og mer fett i kostholdet. Du holder kanskje faktisk på å rense deg opp skikkelig!
åå , det var et kjekt svar! :p jobber selv i helsevesenet og har sitt en del dritt, men aldri noe lignende som dette... var redd for at det er noe galt der inne med lever, galle, bukspyttkjertel osv, men har og selv tenkt tanken om at d kan være en utrensning. får gi det noen dager til! :cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.