< Tilbake til oversikten

En liten dugnad fra ALLE som er medlemmer her

marjusen sa for siden:

Kan ikke ALLE gå inn og stille spørsmål her:

www.aftenposten.no/nettprat/article4013782.ece

Prøv å vær så saklig som mulig, slik at han ikke bare kan svare svada. Spør gjerne etter flere kilder som underbygger konklusjonen dems om at man skal spise maks 500 gram om dagen.

Marius

MAR sa for siden:

Sendt inn jeg også. Bra tiltak! :)

trillian78 sa for siden:

Hehe, hadde det bare vært så vel ;)

MAR sa for siden:

Hihi, gikk helt glipp av den jeg - det hadde vært noe ;D

Gracella sa for siden:

NEttdiskusjonen avsluttes i morgen, ikke for seint å stille spørsmål, regner jeg med?

MAR sa for siden:

Mente jeg gikk glipp av den altså - det skal vel være uken? ;) Har sendt inn spørsmål, et par stykker faktisk :)

marjusen sa for siden:

hahaha, skal være uken så klart;) 500 gram om dagen ja, da begynner vi å snakke:D

Gracella sa for siden:

HVA?? Nå har jeg allerede skjelt ut fyren etter noter!:eek:

;)

Marjusen, du kan trykke "endre" oppe i høyre hjørne på innlegget ditt...

MAR sa for siden:

Hihihi, begynte å lure litt først nå, før jeg så slutten på innlegget ditt ja ;D

Megvel sa for siden:

Jeg har spurt hvorfor det er bedre med kyllingkjøttdeig (7% fett) enn karbonadedeig (maks 6% fett).

marjusen sa for siden:

Det er ikke rart dem er på ville veier ang kostholdsråd egentlig, når man ser at han klarte å svare på 15 spørsmål:p hehe. Da er du ikke akkurat kjapp:p

MEN, jeg synes faktisk han er litt mer nyansert i svarene sine. Er faktisk ikke heeelt avvisene til lavkarbo.

Og jeg er jo litt enig med han i at de rådene gjelder friske folk, og at det kan være andre retninger som er bedre for de med ekstra behov:)

Marius

jvb sa for siden:

Så når de blir kronisk syke, da er det på tide med noe annet.

Blir jo litt som å si at det ikke er farlig å røyke hvis du er frisk og ikke har kols. Hvis du derimot får kols, så må du slutte å røyke siden røyking kan forverre kols.

Disse rådene er en oppskrift på å få folk til å la være å tenke selv, og forsette som før.

marjusen sa for siden:

Det er mange på lchf som spiser glutenmel, soya, kunstig søtning og sikkert mye mer. Det blir ikke mye igjen å spise om alt er farlig

Rin sa for siden:

Men det må vel være et poeng å ha et bevisst forhold til det og ta avgjørelser om hva man spiser selv, heller enn å la andre ta avgjørelsen for deg. :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.