< Tilbake til oversikten

Ketolyse startpakke

100til75 sa for siden:

Har alle dere på ketolysekuren kjøpt "startpakka" med boka og pillene? Hva er fordelen med å ta disse pillene kontra og ikke ta de. Noen som vet ??

IKJ sa for siden:

Jeg har ikke det, men tenker jeg skal kjøpe boka hvertfall. Vet ikke noe om vitaminene, men jeg tar gerimax og omega 3 hver morgen. Hvis noen vet noe om det, gjerne forklare litt om hvorfor man må ha spesialvitaminer, og hvilke det er snakk om..;)

100til75 sa for siden:

Takk!!
Var litt intereddert i andres erfaringer...

Gerd sa for siden:

Der står det jo om virkningene av tablettene. De er viktige :ja:

Jeg ville ikke latt være å ta de. Kramper, slapphet osv (erfaring)

MAR sa for siden:

Jeg passer bestandig på å ta tablettene, rett og slett fordi jeg ikke kan nok om kosthold til å være hundre prosent sikker på at jeg kan kompensere for dem.

Om jeg ikke tar tablettene blir jeg slapp og sliten, svimmel, noen ganger direkte kvalm. Og så får jeg noen ganger et helt vanvittig søtsug! Dessuten er det jo bevist at kromtilskudd hjelper på fettforbrenningen, og det er jo ikke å forakte ;)

Hihi, jeg føler virkelig at tablettene hjelper og har hjulpet meg kjempemasse, og jeg kommer ikke engang til å vurdere å slutte å ta dem. Der har du MIN erfaring :)

bittimee sa for siden:

Jeg følte vekttapet stagnerte mer enn når jeg tok de forrige gang jeg benyttet meg av ketolyse. Så var jeg deg hadde jeg tatt de.
Selv om det finnes mange gode alternativ der ute til de. Hvorfor bruke energi og tid på å lete opp det når noen allerede har kommet frem til en god kombinasjon?

Jeg hadde takk de var jeg deg. Lykke til!

tjeldberg sa for siden:

Fritt valg, men ville bare si at alle tar ikke de vitaminene.. å klarer oss fint uten noe som helst form for ubehag. Så ville nu testet først, hvorfor ta tabeletter dersom du ikke har behov for det.

Men boka er praktisk, men fås også tak i biblotek om du vil lese litt i den før du evt. betaler for den. Mange tips og forslag når an står fast.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.