Bamseline sa for siden:
Hva er din belønning når du når ditt mål?
Mitt er en tur til london å kjøpe nye klær.:p
Bamseline sa for siden:
Hva er din belønning når du når ditt mål?
Mitt er en tur til london å kjøpe nye klær.:p
mofe sa for siden:
Min belønning er at jeg kan ta på meg min lekre dieselbukse, titte meg i speilet, og nikke fornøyd og tenke "herregud så sexy jeg er!"
MHM sa for siden:
Min belønning har helt klart noe med klær å gjøre, uten at jeg har definert det nærmere. Jeg passer på å ikke ha "hele livet" på vent mens jeg slanker meg, men farger hår, sminker meg, pynter meg, får aromaterapi og er snill mot meg selv. Men akkurat det med klær er vanskelig nå, og jeg gleder meg VANNVITTIG mye til å handle, og ikke minst: FØLE MEG VEL!
Anne sa for siden:
Utenom den herlig følelsen av å ha klart det, dcet å føle seg slank og lett og sprek eee.... sprekere og friskere og...ja....alt det jeg drømmer om, så er det nok det å kunne kjøpe litt ekstra spreke klær. Har blitt litt mye ; Ta det som passer i butikken nå.:(
Kjøper litt underveis, delmål-belønninger. Det er viktig å holde motivasjon oppe, og se at det faktisk blir bedre og bedre.:p
Drømmer om en skikkelig lekker lang kjole.... som jeg kan bruke til et eller annet en gang:D
Mila sa for siden:
Klær og ny selvtillit...:o
mofe sa for siden:
Tror det er viktig det du sier der, MHM.. At man ikke venter på å leve før man har nådd målet. At man lever PÅ veien, også.
:)
Albertine sa for siden:
Min store gulrot er bukplastikk. Det skal jeg ha hvis jeg klarer å gå ned mine femti. Jeg kvalifiserer nok uansett, med alle mine strekkmerker. Når de i tillegg sitter på en tom saccosekk håper jeg at jeg får det dekket.
Men tenk å kunne gå inn i en butikk og handle klær...og det er i en vanlig avdeling, ikke avdeling for store størrelser. Drøm.
Daizy sa for siden:
Klær her også :) Diesel bukse og høye kule støveletter som jeg bare kan glide igjen uten den minste anstrengelse!
LilNoor sa for siden:
Min belønning er å finne meg en mann og ha sex uavbrutt i 5 dager!
Men, hvis det ikke går så tar jeg på meg klærene fra "den gang" og ser meg selv i speilet.
:blinke:
Aline sa for siden:
:D bra, linoor :D :D
min belønning skal være en tatovering. også de klærne jeg kjøpte i jula.... :rolleyes:
magdalena sa for siden:
Min belønning er rett og slett å få figuren tilbake.Å kunne gå me de klærne jeg føler meg vel i,og ja,jeg har litt lyst på tattis i korsryggen,synes det er litt sexy:o men den vil jo være der for resten av livet.
Hvor sexy er det med tattovering på korsryggen,innskrumpede pupper mens ei ung snerten jente vasker meg når jeg er sengeliggende på aldershjem?:_plystre:
Aline sa for siden:
det er dritkult :D :D
for det er der jeg skal ha... ;)
friflex sa for siden:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Fantastisk bra LilNoor!
Min belønning blir forhåpentligvis at jeg er mer fornøyd med kroppen min og at det hjelper litt på ryggsmerter:)
Helene sa for siden:
Min belønning er å føle meg vell med meg selv. i tillegg til en sommerkjole og bikini ( om jeg når det til sommeren nå. Jeg har altid ønsket å gå med sommekjole.. men har aldri funne en som sitter fint på.
studentberta sa for siden:
Min motivasjon er at jeg skal få operasjon av magen (bukplastikk) og redusering av mine to meloner! Jeg har allerede kjøpt meg mange nye klær, men det store problemet er at jeg får ikke ha dem for meg selv for mine to tenåringsdøtre låner mine stilige nye klær!! Ikke flere svarte klær for å skjule bilringene, her skal det farger til!! Da jeg hadde gått ned 20 kg første gang, kjøpte jeg meg knallrød fotsid silkekjole som jeg brukte i bryllup. Gjett om jeg gjorde oppsikt!!!! Kjempegøy! :D :D
Gamla sa for siden:
Min belønning blir en smidigere og sunnere kropp,å kunne gå å kjøpe nye flotte klær og å kaste alt det store (noe er alt kastet:) ) og å vite at dette klarte jeg! :D :D :D
lillemy sa for siden:
Dette hadde blitt mer en belønning for min mann en meg :D, men det blir vel litt mer på han og tenker jeg.
Jeg har første delmål på 70 kg. Da skal jeg gå og få meg en full kroppsoverhaling. Tanken på at jeg skal komme under 70 kg er helt utrolig. Klarer jeg dette kommer jeg til å være så lykkelig at jeg ikke trenger noe belønning.
Klær skal jeg kjøpe etter hvert som jeg går ned.
Jeannie sa for siden:
Jeg tror den største belønningen for meg vil være å se meg selv i speilet å være fornøyd med det jeg ser......... Det å vinne selvtillitten tilbake er veldig viktig:ja:
Og selvfølgelig kjøp av nye sexy klær......
Jeannie:)
Begod sa for siden:
Belønningen er sixpack og stiligere klær enn jeg noengang har hatt. Så Begynne på en lavkarbo bulk til høsten.
Fedonisten sa for siden:
Når jeg når mitt mål vil jeg være sterkere, smidigere og slankere. Særlig sterkere. Dette vil gjøre at jeg forhåpentligvis har mindre smerter, og kan tåle de smertene og utfordringene som kommer bedre enn i dag. Jeg vil rett og slett slippe å ende opp som en "camping-stol-mamma" for prinsessa mi - men kan delta og være aktiv sammen med henne.
[color=darkred][/color]
DET er den største og beste belønninga for meg.
[color=darkred][/color]
En del andre ting vil også være fin belønning, men det går mer på det kosmetiske. Og mer praktisk i forhold til valg av klær osv. Men jeg liker jo å kle meg tøft og spesielt - og jeg syns jo ikke "for-telt" er så spennende, så det blir en fin bonus det :lol:
[color=darkred][/color]
:klem: fra surre-hode-Fedonist
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.