Nå er jeg lei av å blø:mad: hadde ikke blødd på 6 mnd i d hele tatt, til jeg begynte på ketolyse. søkte meg fram her og kom fram til at d er normalt(hatt hormospiral i 8 mnd). Men jeg har da blødd hver dag i 4 uker nå, helt siden jeg kom i ketose!
er d flere som bruker hormonspiral elr andre prev. som opplever sånt på ketolyse elr?
Jeg har hormonspiral selv og har litt uregelmessige blødninger sånn foruten menstruasjonen som kom tilbake med lavkarbokost, men etter å ha blødd i fire uker sammenhengende ville jeg kanskje kontaktet legen - om ikke annet for å sjekke blod og jern. :o
jeg blør jo ikke mye, men jeg må bruke truseinnlegg. Jeg går på jerntabletter, jeg var nemmlig på bunn med både folat, jern og b12 før jeg begynte på ketolyse så går på trioB og en jerntablett jeg ikke husker navnet på, i tillegg til ketolysevitaminene. Skal vel ta prøver igjen neste mnd og se hvordan d står til.. men er vil ikke umulig at jeg trenger enda mer jerntilskudd.
fatter ikke at d ikke slutter snart!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.