knh sa for siden:
Er det noen som vet om noen innvandrerbutikker i Trondheim?:)
knh sa for siden:
Er det noen som vet om noen innvandrerbutikker i Trondheim?:)
Tinkiwinki sa for siden:
Hmm, selv bor jeg på Heimdal, og her er det 3 så vidt jeg husker !
Det er sikkert mange i sentrum også, Husker ikke helt nøyaktig nå - men tror det skal ligge en i jomfrugata?! :)
maynard sa for siden:
Det er iallefall en i dronningensgt, rett ved bankok cafe, på andre siden av gaten for riibe(?)gullsmed.
knh sa for siden:
OKay :) Hvor på heimdal ligger det? Er det noen som ikke er så langt unna city syd?
Vurderer å ta en tur på Europris ved city syd i morgen, og da kunne jeg kanskje tatt det i samme slengen :)
Tinkiwinki sa for siden:
Det er en innvandrerbutikk som ligger ved biltema, rett ved city syd ! asia-mat tror jeg den heter. :)
kommer ikke på noen i nærheten av europris, men biltema er ikke lange bite unna !
På Heimdal ligger den ene i ringvålvegen, rett over Rema 1000 - rett atme et solarium (jeg liker denne best ) :)
Så har du en ved statoil og Ica i saupsatdvegen, of en i Heimdalsvegen, rett over farvehandelen. :)
knh sa for siden:
Takk :) Stikker kanskje en tur innom den ved biltema i morgen da:)
Veit du om de har billige egg og grønsaker, og evt andre lavkarbovenlige produkter? :)
Tinkiwinki sa for siden:
jeg har aldri vært innom den butikken på Tiller, så jeg vet ikke hvordan den butikken er, men det skal vell være noe av det samme overalt.
Det lønner seg og handle grønnsaker på slike butikker ja, mye billig.
Egg vet jeg ikke, men sikkert billigere enn vanlig. :P
Ellers er det ofte mye utvalg av frø, nøtter, krydder, oljer osv osv. :p kommer ikke på noe mer i farta :D
knh sa for siden:
Tusen takk :)
Juno sa for siden:
Det ligger mange i sentrum. Jeg er dårlig på gatenavn, men hvis man går seg en liten tur så finner du de fort ;)
snitzel68 sa for siden:
Det er visst kommet en ny invandrerbutikk vis a vis City Syd. Samme bygget som Dolly Dimples. Har ikke vært innom ennå, men ser fin ut....
TrineG sa for siden:
Siden det er mange trøndere i denne tråden allerede,drister jeg meg til og komme med et spørsmål:)
Er det mye bra lavkarbo mat på storlien i Sverige ? Er det noen som pleier og handle der ? Har lyst og ta en tur men jeg vet ikke hva de har der :)
Tinkiwinki sa for siden:
skal faktisk til storlien / åre Torsdag eller Fredag !!
har ikke peiling på hva som finnes der av lavkarbo produkter - men håper på å finne noe. Er jo mye billig kjøtt da !
knh sa for siden:
Har planer om en tur over grensa snart jeg også for å handle litt :)
Kjæresten er jo faktisk i året nå, på ski og fylletur:p men trur ikke han kommer til å handle med noe særlig hjem :P
Det går jo gratisbuss til Storlien flere ganger i uka :)
TrineG sa for siden:
Du får gi referat når du kommer hjem :)
Tinkiwinki sa for siden:
skal gjøre det :)
Tinkiwinki sa for siden:
Da har jeg vært over grensen.
Det var mye av det samme som vi hadde gitt,
Jeg fant pølser med 0 karbohydrat i (men det finnes jo på noen butikker i Norge også) var ikke så billige heller.
Var også innom en helsekost på Åre, men med samme utvalg og priser som her.
var ikke så mye å skryte av :P men turen var fin :)
TrineG sa for siden:
Ok, takk for tilbakemelding :) Da vet jeg ikke om jeg tar turen dit med det første. Bra dere hadde en fin tur.
Skulle hatt noen lavkarbo pølser, vet du hvor de selger det i Trondheim ? Jeg bor på landet og her har vi ingenting :p:)
knh sa for siden:
Har vært både i Åre og veeldig mye i Charlottenberg (kommer fra rett over grensa;) ), og har fått inntrykk av at utvalget er mye bedre i Charlottenberg.
Men de har jo mye "basicvarer" i Åre som er billigere enn i norge uansett:) Som bacon og kyllingfile :) og selvfølgelig alkoholholdige drikkervarer :P og snus....
Er vel bacon jeg pleier å hamstre mest av ;)
Tinkiwinki sa for siden:
Hmm, jeg har bare sett de på meny - husker ikke merke i hode nå!
Flere her inne som mener de har det på andre daglivarebutikker også, men har ikke sett noe på verken prix, rema eller Ica.
:D
Tinkiwinki sa for siden:
hehe, ble mye hamstring av kjøtt etc ja :D
Men hvor ligger Charlottenberg? er det mellom Åre og Østersund? hmm..
LineJM sa for siden:
Tinkiwinki sa for siden:
HAHA, ble litt langt dit da :P
LineJM sa for siden:
kanskje litt :lol:
pietrojespersen sa for siden:
Les dette:
Tinkiwinki sa for siden:
Fysj !!!!!
LineJM sa for siden:
Ja, usj! Men man kan jo trøste seg med at ingen butikke i Trondheim ble nevnt spesielt....;)
hotnspicy sa for siden:
Takk for tipset. Jeg har vært innom den butikken idag og synes den er mye større og finere enn de andre innvandrerbutikkene i Trondheim. Handlet varer til sushi som vi skal ha i morgen. Mye bedre utvalg og langt lavere priser enn det de har på Rema 1000. Uten tvil min favorittbutikk fra nå av.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.