elco sa for siden:
Det er en stund siden jeg har gitt lyd fra meg her, men det har sammenheng med at samboeren min plutselig måtte på sykehus og ting har stått nokså på hodet siden. Som alltid når livet går meg imot, er det vanskelig å gjøre det jeg vet jeg har best av, nemlig å spise sunt og fornuftig. Det har lett for enten å bli lite/ingen mat eller altfor mye helt feil mat. Sånn også denne gangen. Men her en dag satte jeg meg ned og logget på Lavkarbo.no igjen – med et ørlite håp om å få et spark i riktig retning.
Og enda jeg egentlig ikke kjenner noen av dere, var det nesten som å komme tilbake til gamle venner. Leste litt rundt i forskjellige tråder, ble i godt humør av den muntre tonen som er her, fant nye oppskrifter jeg fikk lyst til å prøve (bl.a. MHMs pannekake, mmm!), fikk kort sagt fornnyet inspirasjon til å fortsette med det kroppen min forteller meg er et sunt kosthold - og nå tror og håper jeg at jeg er på rett spor igjen. Ville bare si tusen takk til alle som bidrar til at dette forumet er så bra, tonen så god og inkluderende, kunnskapsnivået så høyt og engasjementet så stort. For en fin gjeng!:blomster:
(Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette innlegget, men her er det, iallfall... )