< Tilbake til oversikten

Min slankehistorie

Nupsida sa for siden:

Har nå skrevet ett laaangt innlegg på bloggen min om min slankehistorie.
Så visst noen er interesserte så er det bare å klikke seg inn her:

nadjasin.blogg.no/1296553018_min_slankehistorie.html

Når det er sagt, så vil jeg takke alle dere her inne! For støtten, rådene, hjelpen, ja alt! TAKK! :D

Kitt sa for siden:

Åhh, jeg blir helt rørt!:roert:
Fantastisk historie! :D
Du har vært utrolig dyktig! :heia:

Og du er såååå vakker!:w00t:

Bøtt sa for siden:

Flott historie og du ser smashing ut:)

Nupsida sa for siden:

Åååå, tusen takk! :D
Søt du er! :D

Nupsida sa for siden:

Takk :D

Gerd sa for siden:

Fantastisk flott og herlig :heia:

Jeg har fulgt deg fra 1. stund her inne... Og du har gjort en kjempejobb ned deg selv og for deg selv!!!!
VÆR STOLT! For det har du all grunn til :D

Nupsida sa for siden:

Tusen takk gerd! :D Ja, er utrolig stolt over meg selv, er så godt å endelig føle seg vellykket!

Og en ekstra stor takk til all hjelpen du har gitt meg! Når jeg ikke har hatt peiling på det eller det, så har du vært en av de første til å hjelpe! :D
tusen takk :klem:

Kula sa for siden:

Flott historie! Skulle ønske jeg også hadde oppdaget fordelene med dette kostholdet mens jeg var i tenårene!

Frøkengiraldriopp sa for siden:

Tusen takk for at du delte historien din, og takk for den inpirasjonen du er for oss som fortsatt har et stykke igjen. Du ser fantastisk ut!!!

marjusen sa for siden:

Helt utrolig historie Nupsida! Du har blitt SÅÅ utrolig FLOTT!!!! Dette står det VIRKELIG respekt av altså. Er så moro å lese slike historier.

Tenk om alle overvektige hadde fått HJELP av samfunnet til å fullføre noe slik? Hvorfor i all verden skal du gjennomføre dette alene og møte motstand?

For å sette det på spissen, hvorfor i all verden skal jeg få gratis hjelp til å gipse beinet mitt om jeg er så dum å kjøre på ski og knekker det? Mens du ikke skal få all hjelp og støtte for å gjennomføre noe slik?

Utrolig stolt på dine vegne!!!! GRATTIS!!!!

Marius

lifejack sa for siden:

Wow! For en flott historie! Du er så tøff og så utrolig flink!
Jeg bøyer meg i støvet:)

senorita sa for siden:

Signerer, du ser SMASHING ut!!! :D OG flink er du :)

Rin sa for siden:

Fantastisk fin historie å lese! :)

Jeg hører til i "skulle ønske vi hadde hørt om lavkarbo i tenårene"-klubben, selv - kanskje du er en inspirasjon for flere. :)

streber sa for siden:

skrev innlegg på bloggen din, men må si her også at du ser utrolig flott ut! Flinke tøffe deg!

nellie sa for siden:

Du er fantastisk, snuppa:D Gratulerer så mye!!

Charlott sa for siden:

Bøyer meg i støvet! Vet jo at du har slitt litt underveis, men du har ALDRI gitt opp - og her er resultatet!

Du er nyyydelig! :D

Frøken Scott sa for siden:

Hurra for ei flink, og feiendes flott jente! :heia:

annex sa for siden:

--:D-- Blir imponert over deg!! Fantastisk fin inspirasjon i din historie!! --:D--

Gracella sa for siden:

Gratulerer så mye, du ser utrolig flott ut nå!
Jeg har også lest en del av innleggene dine fra du startet, og jeg er imponert over hvor standhaftig du har vært og hvor mye du har lært på denne tiden.
Lykke til videre :)

knh sa for siden:

For en fantastisk historie :)
Blir helt rørt her jeg sitter!
Jeg har også fulgt med på mange av trådene dine, selvom jeg ikke har kommentert i så mange, og er utrolig imponert :D

Du ser fantastisk ut :klem:

Nupsida sa for siden:

Ååå, blir så glad av alt det fine dere skriver! DERE er fantastiske! :D

Hildemor på slanking sa for siden:

La inn kommentar på bloggen din men må jo skryte av deg her inne og. Det er jo helt fantastiske resultater du har fått. Til tross for din unge alder virker du veldig voksen og reflektert. En nydelig jente er du,klem:hearts:

Nupsida sa for siden:

Hihi,takk :D
:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.