Tusen takk gerd! :D Ja, er utrolig stolt over meg selv, er så godt å endelig føle seg vellykket!
Og en ekstra stor takk til all hjelpen du har gitt meg! Når jeg ikke har hatt peiling på det eller det, så har du vært en av de første til å hjelpe! :D
tusen takk :klem:
Helt utrolig historie Nupsida! Du har blitt SÅÅ utrolig FLOTT!!!! Dette står det VIRKELIG respekt av altså. Er så moro å lese slike historier.
Tenk om alle overvektige hadde fått HJELP av samfunnet til å fullføre noe slik? Hvorfor i all verden skal du gjennomføre dette alene og møte motstand?
For å sette det på spissen, hvorfor i all verden skal jeg få gratis hjelp til å gipse beinet mitt om jeg er så dum å kjøre på ski og knekker det? Mens du ikke skal få all hjelp og støtte for å gjennomføre noe slik?
Gratulerer så mye, du ser utrolig flott ut nå!
Jeg har også lest en del av innleggene dine fra du startet, og jeg er imponert over hvor standhaftig du har vært og hvor mye du har lært på denne tiden.
Lykke til videre :)
For en fantastisk historie :)
Blir helt rørt her jeg sitter!
Jeg har også fulgt med på mange av trådene dine, selvom jeg ikke har kommentert i så mange, og er utrolig imponert :D
La inn kommentar på bloggen din men må jo skryte av deg her inne og. Det er jo helt fantastiske resultater du har fått. Til tross for din unge alder virker du veldig voksen og reflektert. En nydelig jente er du,klem:hearts:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.