< Tilbake til oversikten

Facebook-spørsmål!

Ildern sa for siden:

Jeg er helt håpløs når det kommer til FB.. Prøvde nettopp å lage et arrangement, men glemte å skrive noe ganske vesentlig.
Nå finner jeg ikke arrangementet. Har jeg ikke laget et likevel eller har det bare gjemt seg? Finnes det en fiffig måte å finne det igjen på?

helsefreak sa for siden:

Hei!

Se under "arrangementer" helt til venstre under profilbildet ditt! :-)

Ildern sa for siden:

Tusen takk!
Hm.. Ser ikke ut som jeg klarte å lage et likevel, for der står bare de jeg er invitert i. Ikke finner jeg det når jeg søker på det heller.
Får vel prøve meg igjen.

marjusen sa for siden:

Send ut lapper i stede;) hehehe

Ildern sa for siden:

Ja, det var en god ide!

milena sa for siden:

Har kommet over noe info som gjelder facebook og ville ikke åpne ny tråd, så jeg håper at dette er en grei plass.

Facebook har forandret mail-adressene som vises på profilene til alle brukere. De har nå satt at den eneste adressen som vises er @facebook.com. Det kan lett byttes på hvis man går til sin profil/About/contact information og så endrer at den adressen man har lyst å vises er merka med Show in timeline, og den man ikke vil skal vises er merket med Hide from timeline.

Dette er jo ikke noen stor ting, men det er sjipt at de prøver å slå seg gjennom på e-mail client markedet på en slik måte og at de gjør det uten vår viten...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.