mishh sa for siden:
Lurte litt på om det er ok å spise fjordland bernaise saus under induksjonen?:confused:
Leser at den inneholder 0 karbo, men følte alikevel at jeg burde høre om noen av dere hadde fasit på dette først.:)
mishh sa for siden:
Lurte litt på om det er ok å spise fjordland bernaise saus under induksjonen?:confused:
Leser at den inneholder 0 karbo, men følte alikevel at jeg burde høre om noen av dere hadde fasit på dette først.:)
nellie sa for siden:
At den inneholder 0 karbo har jeg veldig vanskelig for å tro..
Deanna sa for siden:
Står 2,2 gram på hjemmesiden til Fjordland.
Og:
Bearnaisesaus
<strong>Ingredienser</strong>
Vann, smør, rapsolje, modifisert stivelse (E 1442), bearnaiseessens (eddik, løkekstrakt, salt, krydder, krydderekstrakter), sukker, salt, smaksforsterker (E 621), hydrolysert veg. protein (hvete, soya), glukosesirup, dekstrose, stabilisator (E 415, E 472e), krydder (bla. estragon, pepper, løk, selleri), aroma, antioksidant (E 307), farge (E 160e). Totalt 1,4% salt
Jeg hadde tenkt "ehh, nei".
senorita sa for siden:
Hvor ser du at den har 0 karbo? Så vidt jeg vet har den 2,2 % karbo :)
nellie sa for siden:
Jeg hadde nok også heller droppa den, med den smørbrødlista der på ingredslista.
Bedre å lage selv:)
Charlott sa for siden:
Næringsinnhold pr. 100 gram Energi 513 kj 124 kcal Protein 0,1 g Karbohydrat 2,2 g Fett 12,8 g Salt 1,4 g Nettovekt 250 g
mishh sa for siden:
okei, da tror jeg vi sier pent nei takk til den! Nellie, har du en god oppskrift på bernaisesaus jeg kan spise i fase 1? :)
nellie sa for siden:
Husker ikke hvordan det er med fløte på induksjon?
nellie sa for siden:
eller bernaisesaus er bare smør og eggeplommer kanskje... stikk inn på oppskriftssiden og søk:) surfer med mobilen, så får ikke kopiert inn link
mishh sa for siden:
Det er tillatt med 2 ss fløte om dagen:)
mishh sa for siden:
Tusen takk, det skal jeg gjøre;)
Kanskje sa for siden:
Fjordlands bernesaus smaker ikke godt ! Den smaker sur majones med sitron i ! Anbefales ikke
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.