< Tilbake til oversikten

Det er så gøy...

Nesly sa for siden:

..å se på bilder av meg selv igjen, og ikke tenke "uff så tjukk jeg er!" :)

Har feiret bursdagen til sønnen min i dag, og det ble tatt noen bilder. Før var det slik at jeg prøvde å unngå å bli med på bilder, og måtte slette dem jeg så for tjukk ut på!

Men i år er jeg 15 kg lettere enn i fjor og kan slappe av når jeg ser bilder av meg selv!:)

Men nå har jeg skeiet ut massssse i 2 dager...feiret bursdagen i gå og i dag...spist pizzahorn, kake og snop! Men i morgen er det tilabake på lavkarbis igjen!

IKJ sa for siden:

Dattera mi har også bursdag i dag! 2 år ble hun! Jeg fant en veldig god og lettvint ostekake her inne som jeg bakte, også fikk jeg bestemor og mor til å bake andre kaker, så jeg slapp å slikke ren bollen;) Vi har en stooor familie, og januar er pakket med bursdager, ikke så lett å holde flettene på plass, med så mye kaker... Men jeg er stolt av å si at jeg har holdt meg i 3 bursdagen på 1,5 uke, og vet det kommer til å gå like bra i morgen. Da skal vi i 5-årsdag til nevøen min;)

Nesly sa for siden:

Så flink du er til å stå imot!

Jeg unnet meg litt nå jeg..men nå må det bli lenge til neste gang kjenner jeg! Sikkert 1 kg tyngre hehe!

IKJ sa for siden:

Kjenner foresten veldig igjen det du sier om bildene.... Jeg gjemmer meg alltid bak de som tar bildet;) gleder meg til jeg å tør å være foran;)

IKJ sa for siden:

Hvis det viser 1-2 kg mer på vekten, er det ikke fett! Det er bare samvittigheten som er tung;)

har tildigete gått helt amok på kakebordet, når jeg har vært på lavkarbo, så det vet jeg alt om! Hadde planlagt " pausedag" da moren min hadde bursdag for en uke siden, men fant ut at jeg ikke hadde noe lyst! Da saumfarte jeg kakeoppskriftebe her inne, å bakte min egen kake! Kjempegreier!

Kari Marita sa for siden:

Så bra,15 kg ned.:heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.