Har holdt på med ketogent kosthold sia 4 januar med gode resultater.
Siste dagene har eg blitt voldsomt svimmel, nesten som eg må gå i kne..
Er det pga at eg har vært LITE flink med vitaminer? Vet det er FY-FY.
Skal uansett starte på de i dag, men kan det være andre årsaker trur dere?
Ligger på ca 2-3 liter om dagen,men da jeg var svimmel og hadde vondt i hodet økte jeg til ca 4 liter :eek: Jeg bruker magnesium hver dag,men husker ikke om dette hjalp noe :rolleyes: men beina ligger i ro da
Spiser du nok fett ? aner ikke om det har noe å si,men jeg prøver alt :)
Jeg hadde også en periode i begynnelsen av kuren hvor jeg måtte ned i knestående på t-banen noen ganger om morran for ikke å svime av. For meg så var det et tydelig tegn på at kroppen var litt i sjokk på at den ikke lenger fikk i seg det sukkeret den var vant til. Det gikk over etter halvannen uke eller no. Kjipt og ekkelt, men det gikk bra når jeg fant en vogn på banen hvor jeg kunne sitte.
Er jo ikke uvanlig at folk blir svimle etter hvert som kroppen omstiller seg, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye.... men få i deg tablettene og hold ut. Snart blir alt så mye bedre :)
Og det at du hadde drukket litt ekstra den dagen kan jo også ha gjort at du hadde skyllt ut litt mer salter og mineraler enn vanlig.
Startet også 4 januar og opplever samme type svimmelhet som deg.. Har vel heller ikke vært flink å ta disse vitaminene men etter å ha lest det de andre svarer deg, blir det full skjerpings m vitaminer :)
Ønsker deg lykke til med ditt nye liv:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.