< Tilbake til oversikten

nå er jeg så forbanna at jeg kunne drept

#1

Iset sa for siden:

han som oversatte DANSR!!!!!!!!! aaaaaaaaargh. ja dette var litt barsnlig skrevet, men allikevel... må få det ut!!!!!!!!!!!

i originalen står det at cottage cheese er forbudt under introen. i den norske er cottage cheese oppført under tillate matvarer på introen.

i originalen står det maks 2-3? ss kremfløte daglig. i den norske står det ingenting utenom at man skal se på karboinnholdet.

osv osv.

hva skal man tro?? dette er jo ikke bare småfeil, men ganske alvorlige feil, i og med at folk gjerne spiser mye av det som de tror er tillatt, men så er det bare en oversettelsesfeil/forglemmelse.

noen må gjøre noe. slikt går ikke an. :mad: :mad:


#2

Skorpia sa for siden:

Det er riktig at det er store mangler i boka,men i tillegg til 2-3 spiseskjeer til drikke står det litt til da.

Se under,dette er hentet fra intromat fra Atkinscenter.com

[left]Special Category Foods [/left]

[left]
To add variety, each day you can also eat 10 to 20 olives, half a small avocado, an ounce of sour cream or three ounces of unsweetened heavy cream, as well as two to three tablespoons of lemon juice or lime juice. But be aware that these foods occasionally slow down weight loss in some people, and may need to be avoided in the first two weeks. If you seem to be losing slowly, moderate your intake of these foods.

[/left]

[left][/left]
Så alt i alt blir det ca 1 dl.fløte .

Lykke til videre med granskingen av boka;)


#3

Carbokiller sa for siden:

Oversetteren er en gammel mann på snart 80 år så vær forsiktig med hva du sier Iset! :-)


#4

Iset sa for siden:

desto bedre :p hahaha han har vel oversatt boka i hobbytimen på aldershjemmet da? :p uff jeg blir bare så provosert av et så elendig arbeid...


#5

Summer sa for siden:

ler ;)

Iset: Ja, noen gjør noe.... Flere som har sendt mail... Du får sende du også! :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.