vimsen85 sa for siden:
Kanskje det finnes en tråd allerede. Men fikk innbydelse på facebook nettopp til arrangementet. Jeg skal!
vimsen85 sa for siden:
Kanskje det finnes en tråd allerede. Men fikk innbydelse på facebook nettopp til arrangementet. Jeg skal!
scartz sa for siden:
Jeg er med! :heia: LETT! :D
LineJM sa for siden:
Har lyst jeg og men det er mulig det ikke går. Har ikke vært på Kvarteret på år og dag heller, kan være gøy bare det. Hvis mulig så kommer jeg også! Hmm vimsen85, vet du hva det koster?
vimsen85 sa for siden:
Det står ingen pris noe sted. Sist jeg var på noe lignende kostet det 50,-. Skrev på siden og spurte. Skal si ifra når jeg får svar.
vimsen85 sa for siden:
Det koster 20 kr dersom man er medlem (av studentersamfunnet). Det koster 50,- å bli medlem. Men jeg er usikker på om alle kan bli medlemm eller bare studenter..
scartz sa for siden:
Oh no! Jeg er ikke student! :( Blir kjempelei meg om jeg ikke kan være med! :(
vimsen85 sa for siden:
Jeg sendte spørsmål nå om ikke-studenter kan bli medlem..
ninasov sa for siden:
hvor ligger kvarteret?
vimsen85 sa for siden:
Alle kan bli medlem! Kvartere ligger rett over veien for Kinsarvik. På en måte i toppen av Olav Kyrres gate før man går oppover til høyden. Det va litt dårlig forklart. Veit du kor kinsarvik ligge?
scartz sa for siden:
Konge! Tusen takk vimsen85 :D
LenaBeatrice sa for siden:
Jeg ringte dit i forrige uke og fikk beskjed om at det var åpent for alle, medlemmer og ikke medlemmer. 50 kr hvis du ikke er medlem
ninasov sa for siden:
he he he... flaut å si det, men; nei... jeg er faktisk fra bergen, men aner ikke hvor ting er i byn... jeg vet hvor den blå steinen er, galleriet, gamle BT-huset, grieghallen og bystasjonen... og selvfølgelig torget osv.. men gatenavn aner jeg ikke... he he
vimsen85 sa for siden: