< Tilbake til oversikten

Lavkarbo i Liverpool

Mithila sa for siden:

Eg og min kjære skal til Liverpool neste veke, og eg er litt bekymra med tanke på mat. Nokon som har tips? Har vore i England fleire gonger, men då var eg i "karboland deluxe".... Me bur på hotell med inkl frokost, reknar med dette er den typiske toast and jam-frokosten... Forsåvidt ikkje krise, eg kan sikkert bestilla stekt egg... Men likevel, dersom nokon har tips til mat, restaurantar osv, er eg supertakknemleg:):)

Gracella sa for siden:

Det er bare å bestille "Full English Breakfast" og la være å spise toasten - og kanskje ikke alle bønnene i tomatsaus. Kanskje spørre om ekstra egg og bacon hvis dere skal bo på B&B?
Ellers er det masse du kan spise, det er bare å la være å spise det som ikke er LowCarb (eller spise minimalt av det...)

Mithila sa for siden:

takk for svar! ja, er sånn eg tenker også, men så har eg også funne ut at eg skal leva sånn eg vil, og det er jo lavkarbo, men muligens ikkje ta det så tungt om eg skeier ut ein dag med ein saus e.l.

-Cilia- sa for siden:

Jeg var en uke i England tidligere i januar, og det gikk helt fint:) Passet på å bestille firestjerners hotell slik at jeg var sikret "full English" og slapp unna loff med syltetøy. På restauranter spurte jeg bare om det var mulig å få salat i stedet for potet, det var aldri ett problem! Marks & Spencer (finnes over alt) har mye "spesialmat" hvis du vil ha noe kjapt og billigere enn å spise ute, f.eks. kyllingspyd, salater, kjøttbiter, sukkerfri gelé osv.. mye godt :) God tur!

Mithila sa for siden:

Takk for tips om Marks & Spencer! Blir interessant å sjå korleis frokosten er:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.