< Tilbake til oversikten

Frokostbrød/boller

#201

Señora sa for siden:

Jeg laget dem uten å knuse linfrø/sesamfrø :lat: og det ble knallgode allikevel.


#202

Luggetuppen sa for siden:

Det er tredje gang jeg lager disse nå. Kjempegode!! Denne gangen har jeg laget firedobbel oppskrift. Jeg fryser dem ned og hiver bare ett i mikroen hvis jeg trenger mat i en fart.


#203

Bravo sa for siden:

Disse er bare så gode! Jeg bruker denne oppskriften, legger til litt bakepulver bare. Min favoritt for tiden, så tusen takk, Gerd!


#204

Camilla Knudsen sa for siden:

Jeg er helt ny på dette, og har så og si nesten aldri bakt noe :-) Men disse var utrolig gode. Jeg ser for meg at dette kan bli redningen for de dagene jeg virkelig savner brød og rundstykker! Anbefaler absolutt!


#205

Yonah sa for siden:

Synes denne oppskriften og tråden trenger å dyttes opp. Innimellom er det greit med noen påleggsholdere. Og disse er superenkle å lage. Om man bruker hakkebollen/blenderen til stavmikseren, så kan man rive osten i den, mye enklere og mindre oppvask.


#206

Karrbis sa for siden:

Disse er kjempegode :)

Jeg barer lurer på karboinnhold i linfrø - de tas som sagt ikke opp i kroppen, så det spiller ikke noen rolle...gjelder det også når de er knuste?


#207

skogsmusa sa for siden:

Takk for oppskrift.

Er hjemme fra jobb da jeg ikke er helt i form. Hadde ikke lyst på min vanlige lunch, som er salat. Søkte litt på nettet, og kom over denne deilige oppskriften. Hadde heldigvis alle ingrediensene i hus. Nå har jeg brukt alle mine krefter på å bake disse, og de var virkelig vært strevet. Har kost meg med 2 stk rundstykker med smør, ost, servelat, agurk og paprika.

Nå skal jeg krype under dyna og se om jeg snart blir frisk igjen.

Takk Gerd, you make my day!


#208

Ktotheaia sa for siden:

Helt genialt brød. Jeg har tatt noen solsikkefrø i tillegg når jeg føler for å ha litt ekstra motstand. Har fått med meg hele familien nå på lavkarbo, og da er dette så lettvindt å smekke sammen.

Serverte også dette til 17 mai frokost til folk som ikke gikk på lavkarbo, de syns dette var MEGA godt.

Takk for en god oppskrift


#209

Shadow sa for siden:

Rett ut av ovnen smakte det i alle fall godt.
Jeg lagde bare av 2 egg og slumpet litt oppi med mengdene ellers.
Deilig lunsj på meg i dag :-)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.