[CENTER]noen som har prøvd meal-rp fra proteinfabrikken?
vil gjerne bruke det i to tre uker som kost erstater før jeg igjen går over til lavkarbo mat.noen med erfaring.skal til egypt om tre uker og vil ta av så mye som mulig før det:)[/CENTER]
Har ikke prøvd det som noe kur.. Bare som måltidserstatter i ny og ne. Er det så mye poeng i å pulvre seg ned en kilo eller fem, som du uansett legger på deg igjen iløpet av et par dager med god mat, på ferie?
sant nok men tenker og spise lavkarbo på turen også så det jeg tenkte at kunne være bra og bruke som en kur frem til ferien og etter ferien vil jeg ha noen uker til på denhøres det helt bak mål ut.jeg mener er det så stor forskjell på det pulveret enn easy liofe foreksempel?
Er Meal RP ment til å brukes som en fulltidskur? Tror den bare er ment som erstatning til et måltid nå og da. Dissa fulltidskurene skal vel inneholder vitaminer og mineraler til å holde en hel dag. vet ikke om meal rp er helt der. Står det ikke noe om det på produktbeskrivelsen på hjemmesiden?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.