Nerthus sa for siden:
www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10029125#
Fin artikkel om hjernens sukkeravhengighet :)
Nerthus sa for siden:
www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10029125#
Fin artikkel om hjernens sukkeravhengighet :)
Fofa sa for siden:
Jeg hadde akkurat tenkt å lage en tråd om den artikkelen selv. Det er interessant, og bra å sette fokus på det. Men det som irriterer meg er at VG legger inn linker til vektklubben etter annenhver linje... nok et salgstriks "lurt inn" i en god artikkel
Nerthus sa for siden:
Tenkte det jeg også - "jaha, vektklubben.no skal liksom veilede om sukkersug? HAH! " ;) Men det virket som boka var lavkarbo-vennlig da, så forhåpentligvis kjøper folk boka og driter i vektklubben.
leste forresten et portrett-intervju med Drevon i Magasinet i går... han har jo gjort til sin LIVSOPPGAVE og få vekk smør fra det norske kostholdet... er han HELT XXXXX (fyll inn beskrivelse selv) eller??
Fofa sa for siden:
Han her nevrologen i denne artikkelen er jo virkelig oppegående! Han ufarliggjør ikke bare fett, men legger vekt på hvor viktig det er. I tillegg til å kutte de skumle karbene. vi trenger flere sånne eksperter:D
grotingeling sa for siden:
Veldig interessant artikkel, og boka er allerede satt på ønskelista...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.