< Tilbake til oversikten

Hvilken bøger anbefaler i?

Efterår sa for siden:

Hej
Jeg har lige været inde på adlibris.com og kigge på Skaldeman bøgerne. Jeg har Atkins bibel og hans kogebog men tænker at det vil være godt at have Skaldeman´s til samlingen :D Men hvad vil i anbefale mig at købe? I øjeblikket følger jeg 50+ ud fra hvad jeg har kunne læse mig frem til herinde. Er der forskel på Spis dig ned i vekt - Gi null og Gi null for kvinder? Jeg har nemmest ved at læse norsk men hvis i anbefaler den svenske udgave er det den jeg vil købe - syntes at jeg har læst et eller andet sted herinde at der er mange fejl i den norske oversættelse men er lidt usikker på om det kun er i kogebogen:confused:
Jeg glæder mig til at læse jeres svar :D

Snorkfroken76 sa for siden:

Hei! Hvis du vil sette det skikkelig inn i tankegangen bak denne dietten/livsstilen er det "spis deg ned i vekt" som er bibelen. De andre er videre hjelpemidler for tips om valg av mat etc. slik jeg ser det. Men GI-noll gir deg den infoen du trenger for å spise riktig, man lærer bare ikke alt om hvorfor det virker. Noe jeg syns er veldig motiverende :)

Efterår sa for siden:

Tak for dit svar :)
Jeg har lige læst GI null - måske skulle jeg også bestille spis dig ned i vægt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.