For hva spiser de som gjør de så fete - og samtidig er de sterke(?)?
Må jo innrømme at dette vet jeg ikke noe særlig om og starter vel denne tråden litt for meg selv...:o
Syns det er intressant jeg, så må nok inn å lese litt. Husker jeg så på TV at når de valgte ut unger til å bli brytere, så valgte de ikke de fete ungene, men unger med kraftig benbyggnig i stand til å bære den ekstra vekta
Interessant. At de hiver innpå med hvit ris og øl og unngå fett er sikkert lurt for å bli tykke ja. Spiser man ikke fett danner kroppen det. Spiser man ikke karbohydrater danner kroppen det. At kroppen også danner protein er det ikke så mange som snakker om, men det er også tilfelle. De som mister muskler har brukt muskelmassen som energi pga for lite inntak av kalorier.Får kroppen nok brensel men lite protein vil den kunne gjenbruke protein i kroppen.
En av de som diskuterer artikkelen sier at fra gammelt av, var ikke sumobryterne fete. De var høye, over 180 cm (og det er over gjennomsnittet for japanere) og veide rundt 100 kg. Altså store, ikke fete.
Vet ikke om det stemmer, men jeg får bare lese videre :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.