< Tilbake til oversikten

Hydroxycut Hardcore X

Julie sa for siden:

www.hydroxycut.com/

Er det noen som har peiling på disse produktene? Broren min fikk dem nemlig i posten for en dag eller noe siden, og moren min er bekymret for at han ikke har peiling på hva de gjør med kroppen.

www.bodybuilding-supplements.co.uk/ingredients/?productId=176

Ingrediensene er noe á la det det står på denne siden:

Broren min sier at han som anbefalte disse til ham, sa at de skulle "hjelpe med å bli kvitt vann i kroppen", og det høres jo ikke helt bra ut... Som sagt så var mamma bekymret, så da foreslo jeg at jeg kunne spørre her, så da gjør jeg det... ;)

Takker for svar! :)

kamp sa for siden:

Jeg tar:

Thiamin: 50 mg
Vitamin B6: 50 mg
Folinic acid: 400mcg
Vitamin B12: 50 mcg
Biotin: 2100 mcg
Pantothenic acid: 50mg
skal øke b12 og b6 til minst dobbelte.

Taurin 2000 mg

Har tidligere brukt glutamic acid i 400mg.

L tyrosin er en amino syre (det er taurine også).

Egentlig er dette et svakt b vitamin tilskudd sammen med aminosyrer + litt kaffe og urter/chili..

Jeg kan ikke gå god for Adenoclene da jeg ikke kjenner til det men det jeg har skrevet over er helt ufarlig. Vertfall i de små dosene som du skrev.

Om det blir kvitt vann i kroppen har jeg ikke kunnskap, men personlig hadde jeg heller brukt ingrediensene enkelt vist (altså hver amino syre for seg selv, b vitaminene sammen, og de koffein tingene for seg) for å vurdere en evt reaksjon.

nellie sa for siden:

Ser ikke ut til å inneholde noen skumle stoffer:nei:

Soje sa for siden:

Om vann i kroppen er problemet så lar det seg løse på 2-3 dager ved å endre litt på kostholdet. Utrolig sjelden man trenger noe kosttilskudd for det. Uansett finn ut årsaken til at broren din holder overskudd med vann i kroppen...om han i det hele tatt gjør det.
Kanskje han bruker andre tilskudd som gjør at han holder på væske i kroppen?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.