frk_johansen sa for siden:
Må bare si at KOKOSMEL er genialt!! Litt lei av eggete lapper og egg generelt, så kjøpte jeg kokosmel i dag. Det blir jo no helt anna jo! Ville bare dele det med de som kanskje er like lei egg som meg, må prøves!! :D
Må bare si at KOKOSMEL er genialt!! Litt lei av eggete lapper og egg generelt, så kjøpte jeg kokosmel i dag. Det blir jo no helt anna jo! Ville bare dele det med de som kanskje er like lei egg som meg, må prøves!! :D
aslaug sa for siden:
Lurer på om det kan brukes i stedet for mandelmel i Nannahs kjeks? Hva tror du??:D:D
Er ikkeså godt bevandret i lavkarboverdenen enda, men har sett at mange bytter ut kokosmel med mandelmel ja :) Hvis det er mye mel det er prat om, så kjenner du jo kokossmaken da, men det er jo bare godt. (alt til sin tid forsåvidt) Har skjønt at man egentlig bare må tørre å prøve og eksprimentere trur jeg :) Lykke til :)
TrillTrall sa for siden:
Bare husk at kokosmel suger til seg utrolig mye mer væske enn mandelmel! Så jeg ville enten brukt en del mindre mel eller mer væske.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.