aras sa for siden:
Leter etter sjokoladene fra merket Sukkerfritt i Stavangerområdet. Brukte lang tid på å lete igår, og var innom mange butikker. Dessverre uten resultat!
Noen som tilfeldigvis vet om og hvor de selges? :)
aras sa for siden:
Leter etter sjokoladene fra merket Sukkerfritt i Stavangerområdet. Brukte lang tid på å lete igår, og var innom mange butikker. Dessverre uten resultat!
Noen som tilfeldigvis vet om og hvor de selges? :)
senorita sa for siden:
sikkert like greit å bestille fra sukkerfritt.com da kanskje? :D
MaritR sa for siden:
Nå er ikke jeg fra Stavanger, men har du prøvd helsekostbutikkene??? Her jeg bor har finner jeg alt jeg trenger i helsekosten:)
Mellon sa for siden:
Jeg pleier å kjøpe på et gårdsutsalg på Skjæveland, ligger langs rv 44. Kanskje det er et stykke unna for deg, men de har også masse gode rimlige grønnsaker og masse ansdre godsaker fra sukkerfritt. Sjokoladen koster 20,- stk, har også karameller med fruktsmak, nom!
aras sa for siden:
Ja, de har varianter av sjokoladene der, men ikke akkurat den jeg leter etter :)
aras sa for siden:
hehe, ja ikke sant? ;) Flott at jeg er tålmodig og gidder en leterunde til i dag:geip:
Stine sa for siden:
har du prøvd Helgøs matsenter? Der har de bla Sjokoladeprinsen, så at de hadde andre merker også der, men husker ikke hva det var.
Dropsen på Kvadrat kan vel også kanskje ha noe. Ta en ringerunde, så slipper du å kjøre rundt å lete :)
aras sa for siden:
Var der igår ;) Skal prøve Dropsen i dag!
Mellon sa for siden:
Såg du mitt svar. ;)
aras sa for siden:
Ja, tusen takk!:D Skal prøve å finne fram i dag, så ut til å være ca en halvtime unna herfra, ifølge gulesider ;)
Så det er merket Sukkerfritt de har der? Den mørke sjokoladen egner seg jo meget godt til baking, pga lavt kbh-innhold. Smaker ikke så aller verst heller, selv om den er litt vanskelig mot magen! Hehe;)
Mellon sa for siden:
God på tunga, men ikke like god for magen nei, hehe. Manne. Elsker hvit sjokolade, så det har de jo. Har mørk, melkesjokolade og nøttesjokolade. Må kanskje ta turen dit selv snart ja
aras sa for siden:
Wow! De hadde jo ekstremt mye sukkerfritt godis da! Handlet en god del, så vi slipper å kjøre ut så ofte. Tusen takk for tipset!!:D De var tomme for den mørke, men mandelsjokoladen var ekstra billig pga dato. Hun skulle bestille mye nytt nå, sa ekspeditøren :)
Supera sa for siden:
Dropsen på Kvadrat har sånn 10-15 forskjellige sukkerfrie sjokolader. De hadde til og med konfekteske sist jeg var der.
Mellon sa for siden:
Så flott. Da venter jeg til neste uke får jeg tar turen innom, skal på IKEA en tur uansett da- gleder meg
aras sa for siden:
Masse forskjellig der ja!:)
Jabba sa for siden:
Har dette gårdsutsalget åpent på søndager?
Mellon sa for siden:
Ja, jeg mener da det
Jabba sa for siden:
Tar de kort?
Nille sa for siden:
Meny på Stadionparken har Sukkerfritt sine sjokolader. De ligger sammen med diett-varene, dvs. glutenfritt etc. Men nå har de flyttet litt rundt på ting i det siste da. Skal en tur innom i morgen, skal sjekke hvor de ligger :)
Mellon sa for siden:
Sent svar, men ja, de tar kort
Jabba sa for siden:
Takk for svar!!! :-)
Jabba sa for siden:
Noen som vet om dette gardsutsalget fremdeles er "operativt"? -Og viktigere - om de fremdeles selger sjokoladen fra Sukkerfritt ???
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.