< Tilbake til oversikten

Ketose = vekttap?????

Nirren sa for siden:

Er det slik det er?? Er man sikker på å gå ned i vekt hvis man bare er i ketose??
Jeg har vært i ketose hele tiden, men er redd jeg ikke går ned??
Jeg vil bare gå ned i vekt , det er det hele...
[color=#008000][/color]
[color=#008000][/color]

Albertine sa for siden:

Jeg kan ikke si noe generelt om vektnedgang i ketose, jeg vet bare at når jeg er i ketose så raser kiloene av meg. Nå har jeg mye å ta av og jeg er også insulinresistent, så det skal godt gjøres at jeg ikke går ned noe i ketosen...

Bamseline sa for siden:

Dette lurer jeg og på. Jeg tar disse stiks testene og får utslag på at jeg er i ketose,Men jeg syns ikke jeg går ned i vekt eller blir mindre!!!!

Vekten raser ikke av meg.
Ok jeg har bare holdt på i en uke og 4 dager men jeg må jo gå noe ned??
(men i følge vekta så har jeg gått med 2,1kg (men jeg tror den er syk). men jeg føler det ikke og SER det ikke.
Kan man få utslag på ketose også ikke være i ketose??:confused: ((Unnskyld hvis det er et dumt spm:( ))

mofe sa for siden:

det er en tråd her inne hvor ketose er forklart.. skal prøve å finne den :)

men JA - man kan være i ketose og ikke gå ned :)

Anne sa for siden:

Du kjære Bamseline...Du har gått ned 2, 1 kg på en uke og 4 dager. Det er jo kjempefint. Du merker det snart tenker jeg. Nå vet ikke jeg om du har sagt noe om hva du veier eller hvor mye du ønsker å gå ned, men 2,1 kilo er mye på så kort tid.

Noen raser ned som du sier, men det er mye vann...kanskje du ikke har så mye vann? Foresten så synes jo jeg dette var å rase ned jeg da. Jeg vet ikke hva du hadde ventet eller hva du har gjort på forhånd, men etter de to første ukene så er det ikke vanlig å rase ned med mer enn 500 gr i uka......:cool:
Veldig bra dette Bamseline, bare stå på og fortsett med det du har begynt på. Viktigere er hvordan du føler deg?
Lykke til videre:)

Bamseline sa for siden:

Du har helt rett.

Bamseline sa for siden:

Du har selvfølgelig helt rett.

Men det er sant, jeg tror ikke jeg har så mye vann i kroppen.

Jeg er jo strålende førnøyd med de 2,1 kg, men merker at jeg vil gå ned mere.
Jeg føler meg veldig bra, har fått sinnsykt mye energi. Men nå tar jeg sinnsykt mye vitaminer og. Jeg skal ikke klage.

Nille sa for siden:

Jeg har vært i ketose uavbrutt i 80 uker og kiloene har "rast" av i en fart av i snitt 0.175 kg pr uke :p

RAGNA sa for siden:

:eek: :w00t:

RAGNA sa for siden:

Skjønner godt at du blir utålmodig, sånn er det med meg også. Helst ville jeg ha rast ned 20 kilo i superfart, og så kunne jeg bare jobbe med å holde meg i ro der. Det er vel bare å fortsette på samme måte, så får vi vel belønningen vår til slutt. :)

Skorpia sa for siden:

Du har gått ned 2.1 kilo gratulerer!!!
[color=#4169e1][/color]
Ikke vet jeg hvor mye du skal ned,men da jeg begynnte dengang med Atkins synes jeg ikke jeg var noe slankere før jeg hadde gått ned 8-10 kilo.
[color=#800080][/color]
Så det jeg gjorde var å måle livvidde og diverse andre kroppsmål,for å forstå at jeg virkelig gikk ned i vekt:)
[color=#800080][/color]
Så her er det bare å stå på
[color=#800080][/color]
Klem

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.