Kanutten sa for siden:
Lisbeth?? Du som er så flink og lager så mye godt, kan du finne ei god oppskrift på vannbakkels??? Det er jo nyyydelig med krem inni! :sikle: Se, jeg har allerede laget ferdig overskrifta. :klem: Venter spent. :spent:
Kanutten sa for siden:
Lisbeth?? Du som er så flink og lager så mye godt, kan du finne ei god oppskrift på vannbakkels??? Det er jo nyyydelig med krem inni! :sikle: Se, jeg har allerede laget ferdig overskrifta. :klem: Venter spent. :spent:
Lisbeth sa for siden:
Hehe...jeg har snusa på oppskrift på det, og har en liggende i bunken "skal prøve og lage" :p
Kanutten sa for siden:
:love:
senorita sa for siden:
Jaaa signerer denne :D
Kanutten sa for siden:
:ja: Bra det! :lol:
Mellon sa for siden:
Å ja, det har jeg også ønsket meg
Og lag gjerne flere krydderblandinger- f eks holiday dip. Venninnene mine må loksom ha holiday dip- jeg klarer meg fint uten, men en oppskrift på det hadde hvert digg. Noe å dippe grønnsakene i
Kanutten sa for siden:
:lol: Tror vi må lage en tråd som vi kan kalle noe ala Lisbeths Krukke! (med tanke på Sareptas krukke) :love:
Lisbeth sa for siden:
Jeg tar gjerne imot ideer :D
Kanutten sa for siden:
Jeg pleier kjøpe disse!
HER står det om dem da..
Jeg fant ut at hver kule ble ca på 2-3 karber... :sikle:
Mosepjusk sa for siden:
Hjelpes, nå trodde jeg Lisbeth hadde bakt! Jeg la ikke merke til at tråden var startet av noen andre, hehe!!
For en genial idé, Kanutten :smile:
Og de vannbakkelsene du har bilde av der er helt nyyydelige, spesielt når de er bittelitt frosne!
senorita sa for siden:
sikle.. mm :o
Echo sa for siden:
Jeg gleder meg også:D Lykke til Lisbeth!
Efterår sa for siden:
Jeg melder mig også til gruppen af forventningsfulde :D
Livsglede sa for siden:
Hiver meg innpå som en av de forventningsfulle, men det må da gå ann å bytte ut sukker med sukrin/splenda og mel tror jeg at jeg ville laget en miks av soyamel, mandel mel og johannesbrødkjernemel. Hmmmmmm kanskje jeg skulle teste ut til helgen selv?
senorita sa for siden:
jaa prøv ut :D
Livsglede sa for siden:
Da var 1 forsøk på vannbakkels utprøvd:-)
Gå inn på bloggen min for å sjekke hvordan det gikk.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.