sistegang sa for siden:
Igjen - dette er tredje gang i vinter. Blir immunforsvaret dårligere av å leve på ketolysekuren? Tidligere var jeg skjelden sjuk. Jeg tar ketolyse tablettene og en rosenrot hver dag. Skal kjøpe tran i dag.
sistegang sa for siden:
Igjen - dette er tredje gang i vinter. Blir immunforsvaret dårligere av å leve på ketolysekuren? Tidligere var jeg skjelden sjuk. Jeg tar ketolyse tablettene og en rosenrot hver dag. Skal kjøpe tran i dag.
TrillTrall sa for siden:
Jeg er i alle fall friskere enn noensinne. bank i tre Går ikke på ketolyse jeg da, men på generell lavkarbo. Både kjæresten og ungene (for ikke å snakke om eksen og ungens stemor!) har ligget langflate i det ene og det andre i høst - jeg har vært frisk som en fisk hele tiden. Var litt uggen en ettermiddag, men det er alt.
marjusen sa for siden:
Har hatt spysjuken to ganger. Begynnelsen av desember og i romjula. I går tidelig våkna jeg med vondt i halsen og små hanglete. I dag er jeg helt dau og blitt skikkelig forkjøla:(
alexsandra sa for siden:
huff da. god bedring:)
jeg har heldigvis sluppet unna alt forløbig
Nerthus sa for siden:
Jeg tror bare at det "går mye" denne vinteren. Jeg har med unntak av en svært overraskende lungebetennelse rundt påske i fjor (etter 2 ukers deppe-karbo-fest pga manglende nedgang) vært helt frisk helt fram til jul...omgivelsene har vært mye syke også - veldig mye omgangssyke, lungebetennelser, bihulebetennelser, influensa, forkjølelse - you name it!
Kulda er tøff :)
nellie sa for siden:
Jeg har vært syk 140.000 ganger denne vintern. Er nok mye som går, ja:) Smitte avhenger av så mye, og uansett så blir ikke immunforsvaret ugjennomtrengelig.
ada-emilie sa for siden:
Samme her. Kanskje denne vinteren var litt spesiell på den måten?
Sanney sa for siden:
jeg har aldri hatt influensa, før forrige uke. og den ene etter den andre har liggi rett ut på jobben siden et par uker før jul og til nå.. så tror det er heller mye som er ute å går.
Nerthus sa for siden:
Fnis... 140 000 ganger faktisk ;) Jeg har vært syk omtrent sammenhengende siden oktober - så 140 000 høres ut som et veldig riktig tall nellie ;)
sistegang sa for siden:
Da håper jeg at det bare er en spesiell vinter. Men er redd for at det ikke stemmer. Jeg er lærer og det har ikke vært flere sjuke elever enn vanlig. Jeg vil ikke slutte med ketolysekuren, jeg er så fornøyd med vekttapet.
nellie sa for siden:
Jeg elsker å fortelle om at jeg har hatt 2 influensaer og 4 forkjølelser siden midten av November. 15 månedersen og jeg har smittet hverandre om hverandre, så det har vært sykdom konstant i huset siden det.. Jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger jeg har hatt influensa i løpet av livet og to av dem da altså de to-tre siste månedene. Feels like 140.000 for me:p
Licota sa for siden:
Har ikke hatt skikkelig forkjølelse eller influensa på to år jeg. bank i bordet
otika sa for siden:
Det meste blir verre før det blir bedre :rolleyes: jeg har liggi rett ut i flere år med fibro,og gud veit hvor ofte jeg har vært forkjølet eller hatt influensa ....men siden Oktober har jeg vært frisk (100 % smertefri) og hatt bare en liten forkjølelse før jul,ja også 2 netter hvor jeg våknet av kvalme men ikke noe mere ...Alle mine 3 unger har vært frisk og gubben likedan :D Resten av nærmiljøhet har spydd,snørra,hosta,harka og flydd på do,mens vi har kost oss uten sykdom....
Jeg klemte til og med søstra mi på julaften og hu hadde influensa,hu lå halvdau resten av jula og fikk halsbetennelse også ,mens jeg var helt pigg :cool:
Saken er vel den at når man er syk så svekkes alt,og man blir mere mottakelig for andre sykdommer/smitte/virus og det ene følger det andre,men jeg trur at lavkarbo/ketolyse holder mye på avstand ,hvis man først er herdet :)
otika sa for siden:
Banker sammen med deg :D
Deanna sa for siden:
Lærer jeg også, og i dag var vi 14 elever i minus. Har hatt større fravær i år enn i fjor da svinerten herjet.
ada-emilie sa for siden:
Tenkte meg at den andre klassen som har blitt nevnt var et unntak kanskje.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.