Datteren min har hatt vannkopper en uke, og på det værste lå hun i vår seng. Jeg prøvde kjerringrådet om å kline henne inn med potetmel noe vi også gjorde i løpet av natten. Jeg hadde det i en plastkopp ved senga. Samme kveld var jeg ekstremt tørst etter baconinntak, og hadde en plastkopp til på badet, som jeg fylte med vann. Dere kan jo gjette hva som skjedde midt på natten da jeg i ørska skulle ta meg en slurk og plutselig hadde masse potetmel i munnen. Vi på lavkarbo vet jo at potetmel er en sikker kilde for å få i seg karbo...hehe. så jeg løp på badet, spyttet og skylte. Mer opptatt av karbene enn av at jeg tok feil glass. Måtte le av det hele etterpå.
Ps: kom ikke ut av ketose:)
Jeg leste en en annen historie om potetmel en gang, i et bygdeblad.
Det handlet om en mann som var småbruker på den tiden da mannen gikk bak hest og plog på jordet. På varme dager kunne dette blir ganske støvete og svett, og ikke minst SÅRT.
Denne mannen ble sår mellom skinkene, for å si det sånn, og slet med å sove om natten. Da gikk han ned på kjøkkenet for å finne potetmel for å lindre sårheten.
Det var visst ganske mørkt i rommet, men gubben fant frem potetmel....trodde han.
Da kona kom ned om morgenen var det kakao over hele kjøkkenet :-)
Hehehe... kakao kan brukes til mangt. Hadde jeg sett min kjære med kakao mellom skinkene, hadde jeg nok tenkt magesjau og slutt på
toalettpapiret:D
Håper jeg slipper det synet. Hehe
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.