< Tilbake til oversikten

Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

rava sa for siden:

Mange "bivirkninger" av å spise lavkarbo. En er at ringene blir for store. Gifte ringen min var nå altfor stor og jeg leverte den inn til gullsmeden. Måtte ta den inn fra str 57 til 53 :eek: Blir noen ringer å levere inn etterhvert.

-Cilia- sa for siden:

Jeg må snart levere inn forlovelsesringen min :D Kjøpte gifteringer for noen uker siden, og den ble noen størrelser mindre ja! Hurra! :D

Zillah sa for siden:

Det er jo veldig kjekt, da :)
Min bivirkning er at ringane faktisk passar igjen. Men det er litt rart å bruke dei no da, sidan vi er separert. Uansett er det kjekt å sjå at fingrane begynner å få form som fingrar og ikkje små knakkpølser :p

LanoGakkGakk sa for siden:

Gleder meg til mine ringer begynner å passe igjen....
Og de klærene som henger på vent....

Thea1980 sa for siden:

"Klærne som henger på vent". Hehe, jeg hadde noen klær som hengte på vent fra 1998 eller noe, har ikke hatt hjerte til å kaste de, og håpet lenge at jeg kunne bruke de igjen. Og ja, det kunne jeg da mtp størrelse, men de var da LITT umoderne! hoho - egna seg ikke for hverken bortgiving eller Fretex!

Zillah sa for siden:

Har begynt å grave fram gamle klede frå klesskapet frå den epoken, eg, Thea ;)
Det er jo uansett berre ein overgangsfase, har meir som skal bort, kan ikkje blakke meg på nytt tøy enda.

mandag17 sa for siden:

Gratulerer! Har begynt å kjenne de samme tendensene selv. Men, foreløpig sitter de trygt på.... :)

LanoGakkGakk sa for siden:

Ja det ender vel med at jeg ser ut som den nostalgi-typen som henger igjen i fortiden....

Zillah sa for siden:

Fant ein nydeleg kvit bluse i skapet her forleden som eg har spart på. Den var i alle fall nydeleg den gongen eg brukte han. Han er framleis litt knapp over bringa (puppane er gjenstridige dessverre, men aldri så galt... dei er framifrå våpen dersom eg slenger dei mot fienden med full kraft:rodme: ), men eg tok han no på berre for å prøve. Og eg tenkte, wow, det er da ikkje lenge sidan, og likevel var det såpass heftige skulderputer! Eg tenker med gru på korleis det ville sett ut om eg hadde funne blusar eller jakker frå 80-talet ROFL ! :geip:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.