< Tilbake til oversikten

Hvor kan man få tak i godt lavkarbobrød i oslo

trond67 sa for siden:

Er litt frustrert da det eneste lavkarbobrødet jeg veit om (fedon sitt) alltid er utsolgt eller butikken tar det ikke in.

så nå lurte jeg på om det finnes andre typer og hvor i byen det eventuelt selges?
Bake selv er nok uaktuelt:D

Kari Marita sa for siden:

Du kan godt bake selv,det er enkelt.Finner mange oppskrifter på nettet.

[img]http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1[/img]

franky sa for siden:

Hei. Ingers super rugbrød er en god erstatter, og bedre enn fedon i smak:)

timich sa for siden:

Ingers Rugbrød har i grunnen for mange kH om man er på lavkarbo, syns jeg. Men enig i at det er kjempegodt, og det er et bedre alternativ enn loff, kneipp og mange andre brød som er på markedet. Men hvis du er på lavkarbo så anbefaler jeg å heller bake selv, de fleste lavkarbobrød er mye enklere å bake enn tradisjonell gjærbakst:)

trond67 sa for siden:

hehe...Ja har jo sett at det finnes mange oppskrifter på brød her.Men det var noen år siden denne karen bakte noe som helst da.-)
Jaja nytt år nye muligheter så kanskje kanskje:D

senorita sa for siden:

kjøp brød fra spisdegslank.no ... de har både ferdig og miks. miks i vann, sett i ovn. ferdig. :P

trillian78 sa for siden:

Jeg er ingen stor brødbaker, men dette brødet til Nannah kan hvem som helst få til. Og det er godt! Og ikke er det noen jobb heller.

Jeg hiver bare solsikkekjernene i blenderen, og vrrrr, til de knuses. Deretter alle de andre ingrediense oppi, og vrrrr til alt er blandet, og så heller man bare røra ut over en bakeplate med bakepapir. Det tar ca. 3 minutter å lage, og 20 minutter å steke.

You can do it! :heia:

Cristabel sa for siden:

Jeg kjøpte et par gode lavkarbo rundstykker på Baker Hansen for en stund siden (vet ikke om de selges fortsatt), men mitt beste tips er å lage rundstykker av en lavkarbo brødoppskrift, fordi steketiden blir kortere og så kan du fryse ned f eks 4 og 4 rundstykker i poser, og ta frem kvelden i forveien når du ønsker brødmat:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.