< Tilbake til oversikten

Mitt liv som gravid på lavkarbo

Kitt sa for siden:

Som mageknip på en måte! Magen blir steinhard og noe(n) klemmer hardt rundt korsryggen din!:eek:
Eller noe sånt!:p

Jeg fikk beskjed om at jeg ville kjenne SÅ GOD forskjell på kynnere og veer!
Det var bare SÅ feil! Skjønte ikke at jeg var i fødsel før vannet gikk!:o Kjentes jo akkurat ut som de kynnerene jeg hadde hatt i 3-4 måneder allerede!

Carisma sa for siden:

Takk, jeg har bare angst for alt som kan lukte sykmelding om dagen :o Er nok langt unna det jeg har, har bare noen sånne "senestrekker" på tvers under magen. Spesielt når jeg reiser meg opp.

KarMa40 sa for siden:

Jeg får sånne strekker når jeg nyser, aua vondt altså.
Men lit fascinerende at man kan strekke bare ene siden...:confused:

Konkelimonke sa for siden:

Eg kjenner kynnerane ved at magen vert knallhard ja, men òg mensnmurring i HEILE magen, og det stråler ned i beina... Må verkeleg konsentrera meg når eg får dei, noko som er heile tida omtrent... Så, det er skikkelig bale, og eg klarer ikkje yta på jobb... Trassige ungar hjelper ikkje akkurat heller på problemet:p

Veldig individuelt kor mykje ein kjenner kynnera, om ein kjenner dei i det heiletatt...

Kitt sa for siden:

Snart 12 år siden siste fødsel og jeg får disse senestrekkene enda om jeg reiser meg brått!:p

bigmum sa for siden:

Nå har jeg hatt omgangssyka for ANDRE gang denne graviditeten, og synes skikkelig synd på meg selv ;) Håper bare at lillemor i magen ikke har tatt skade av det, og at det virkelig ER omgangssyke og at jeg ikke har spist noe farlig som lillemor blir syk av :( Jeg ser dere snakker om strekk i disse båndene, da skulle dere prøvd å være 37. uker gravid med svæææær mage og kaste opp i 24 timer..... DET var vonde strekker det :)

bigmum sa for siden:

Hehe, for et selvmedlidende innlegg, oooops sorry ;)

Går heilt fint med sjølvmedlidenheit veit du, eg kan berre senda deg ein stoooor trøstande klem og kryssa fingrane for at det går over snart! Høyrest ikkje det minste kjekt ut!
Einaste eg kan hugsa å ha kasta opp med diger mage, var då fødselen var igang... Og eg hugsar det var ikkje noko særleg nei...
Stakar bigmum... Tvi tvi i dag, håpar det forsvinn:klem:

OPP I VEKT?
No skjønar eg ikkje så mykje her, var superflink i går etter ei heiøt "grei" helg matmessig, og trudde jo ein del vomfyll ville forsvunne frå vekta, men neidå, ser ikkje slik ut... 72,9kg i dag...

JA- eg veit det er normalt å legga på seg og eg ikkje skal fokusera på vekta, men det er no ein gong slik at eg veit eg har litt issjus når det kjem til kropp og vekt, og eg kan ikkje noko for det, og dette er min tråd og då hjelper det å lufta tankane her... ;)

Anyway, no er frukosten fortært og ein ny dag er på opptur:)
Håpar de får ein flott dag (og at bigmum sluttar å spy) :)

bigmum sa for siden:

Taaakkkk:) Er mye bedre nå , heldigvis :)

Då er det på tide med dagens oppdatering:

1/2porsjon fløyelsgraut med to ts rosiner på.
To heimelaga lavkarboskiver med leverpostei (masse!), agurk og majones! Nam!
Ei pære.
Torsk med eggesmør og brokkoli.

Lurer på om eg skal ha resten av fløyelsgrauten til kvelds, evt litt yoghurt... Veit ikkje kva som freistar mest igrunn... Ingenting? Er ikkje så veldig svolten i dag kjenner eg...
Må i alle fall laga meg meirn"skiver" då jentungen likte dei kjempegodt òg, så dei forsvinn fort! Hehe :) jentungen et ikkje mange karbar i løpet av ein dag ho heller, dei kjem stort sett frå litt gryn, litt frukt og litt skive innimellom. Eg er glad for at ho er såpass grei i matvegen at ho et det meste:)

Nei, no er det vel skivemekkingstid...kanskje... Eller utsetta det til i morgon? Ja eg trur det, giddar rett og slett ikkje byrja med det no...

Ha ein flott kveld alle saman:)

Carisma sa for siden:

Siden ungen vokser så burde du være glad for å få litt opp i vekt om du har stått lenge stille. hvis ikke betyr det jo at ungen bare legger på seg dfitt gamle, lagrede fett fullt av miljøgifter.... :o

Hehe, trur nok ikkje det er så ille då eg ikkje hadde allverda å ta av då eg fyrst vart gravid. Og vekta stig jamt og trutt den, det eg ikkje ynskjer er rekordhopp på vekta liksom førregong. Og bebisen veks jo ikkje ein kilo i veka, så då prøver eg å inngå å legga på meg ein kilo i veka òg;)
Og jadå, eg er glad vekta går opp og ikkje drastisk ned, det syner for så vidt at det kosthaldet eg har no er flotters for både meg og bebimagen:)

Åjsann, matlysta som var forsvunne i går har definitivt komt attende i dag...
Litt yoghurt, ei banan, ei pære, eit lavkarborundstykke med pålegg, druer, ein pakke fårepølsa... Jaddaooo... Keep it comeing! :) haha!

Nam nam, mat er GODT! ;)

KarMa40 sa for siden:

DEilig å høre! :D

Det var mitt sterkeste gravide-symptom første gangen. :)

Mmmm Middag! Wohoo for knekkebrød med pølse! Ajajaj en appelsin!

Carisma sa for siden:

Ja, jeg bare reagert på refleks, for jeg har hørt om 2 stk nå som har fått alvorlig syke unger pga at de nektet å legge på seg i graviditeten.

Don't worry, eg skal legga på meg ja, men eg skal ikkje legga på meg for ein kvar pris og ikkje i rekordfart. Kroppen skal få legga på seg det den vil med basis i eit sundt og godt kosthald, ikkje med utgangspunkt i ein snopekrokodille eller hundre...
Så ingenting å bekymra seg for:)
Men takk for at du bryr deg:klem:

I går åt eg masse føler eg... Iallefall samanlikna med tysdagen... Hehe! Here it goes:

Litt yoghurt og ei banan, ei pære, eit lavkarborundstykke med pålegg, druer, ein pakke fårepølsa, ei tacolefse med tilbehør, litt juice, ei skål gryn (med rosiner) og yoghurt...

Ikkje akkurat lavkarbo i den forstand sia det vart litt mykje frukt, samt ei tacolefse og gryn.. Men akk så godt det var! Var skikkelig "botnalaus" i heile går, kunne sikkert ete mykje meir! ;)

I dag skal eg laga sesambrød tenkte eg. Mor mi kjem, så eg må ha nokre lavkarboalternativ å visa ho slik at ho finn guffen att. Ho har gått på lavkarbo tidlegare, og til dels heile tida, men ho misser så fort piffen... Og no ser eg at livlinja hennar sklir ut at... Ho er ikkje tjukk altså, men ho ynskjer sjølv å klara å gp ned litt i vekt. Ho treng vel å ta av kring 10kg, så då føler eg eg må støtta ho litt sia eg har ganske god peiling på lavkarbo og ketolyse no.

Håpar de alle får ein fin dag!:)

Ser ut til at kroppen kryp opp på 73kg no, og 72 er long gone for denne gong;)

Då var det på tide med dagens:

Heimemekka "yoghurt" (litt rømme og fløyte) med 4 jordbær og to steviadråpar.
To lavkarboskiver med to egg og baconost.
Heimelaga lavkarbofiskegrateng med eggesmør og ein brokkolibukett.
Ei pære.
Ei banan.

Då eg var på kjøpesenteret i dag hadde eg sååååå lyst på ein bigbite, men eg gjekk galant forbi:) litt stolt då jah!
Elles vart det ikkje noko sesambrød på meg i dag... Eg vart sittande å sortera bilete på dataen som eg skal framkalla. No har eg komt til 2008... Eh... Det vil sei eg har litt att kan du sei... Men det er litt kjekt òg, gler meg til eg skal inn i butikken og framkalla:):)

Håpar de får ein knallflott kveld!
No er eg forresten ferdig med 5månader! Jippi! :) 5,5kg på 5 mnd er jo ikkje så ille må eg sei;)

I dag har eg fri! Fri frå alt som har med mat å gjera!
Er grasenke til seint i kvled, så eg tenkte eg og jentungen skulle ta middagen på big mac, ja du las rett....! Haha! Har så lyst på karbisar i dag, så i dag er det høgkarbisdag! Har allereie ete to skiver med honning og brunost på til lunch;) vert ikkje sånn chips og ostepop og smågodt-dag altså, men litt annaleis mat ved måltida. Elles så skal eg baka sesambrød i dag, slik at eg kan nyta ein god frukost med familyen i morgon tidleg :)

Heihå så lenge!
Åj, her er det liv, heile meg hoppar i stolen når mini i magen set igang;)

Heisann hoppsann!

På tide med litt oppdaterings her. Merkar det er litt unødvendig for min eigen del å skriva her inne kvar dag med oversikt over KVA eg har ete den og den dagen. Eg har komt inn i ein god stim no, og eg får heller bruka tråden som eit motivasjonsmiddel, der eg kan lufta tankar kring opp og nedturar som gravid lavkarbobrukar:)

Det går veldig fint med meg og magen. Vekta har no klatra oapp i kring 73kg, i dag er eg 23 fullgåtte veker. Det vil sei 6kg i pluss så langt. Eg har jo som max"mål" om eg kan kalla det det utan å få slakt, å okkje gå over 80kg denne gongen. Det trur eg foreløbig skal gå fint... Enn så lenge kanskje? Hehe! Altså, ingen krise om eg bikkar 80, men då tvilar eg på eg har vore så flink med maten... Og det skal eg jo vera:)

Er litt på bakebølga for tida... Har baka meg eit aldeles nydeleg sesambrød! I helga laga eg muffins, som var supergode med litt jordbærsyltetøy på! Nam nam!

Utover dette kan eg med glede meddela at tytto har fått fingen ut og starta treninga for alvor! I går var eg på gravidbading (herlig!) og i dag skal eg på pilatestrening på treningssenteret. Eg har laga meg ein treningsplan, der ting er litt valfrie, noko som gjer det heile meir overkomeleg.

Håpar de får ein flott dag alle saman! No må eg pakka treningsbaggen ;) juhuuu!

I dag har eg planar om å skriva eit klage innlegg, og eg veit eg kan takka meg sjølv... :(

Vekta synte i dag 73,8kg... Eg holdt på å besvima omtrent... What the fuck... Har det med at eg har byrja trena og kroppen held på meir vatn? Eller er det bigbiten eg åt i går? Er nok ein samanheng med begge delar. Men no er det full skjerpings! Kanskje eg har ete litt for mykje frukt den siste tida òg, har vore litt for laussluppen i fruktfatet. Så no er det innstramma til ein frukt om dagen.

Anyway, trur eg må droppa vekta og heller vega meg dei dagane eg skal til kontroll. Men då føler eg litt at eg misser kontroll over meg sjølv om eg ikkje held eitt auge med vekta innimellom. Er ikkje slik at eg veg meg kvar dag heller.

Men KOR har kiloane lagt seg? Eg kjem fint inn i mine førgravid bukser (minus å lukke den att altså) og føler vel igrunnen ikkje den store forandringa utanom på magen. Kan 6kg ha satt seg på magen då?

Jaja, ein ny dag, og fløyelsgraut til frukost! Nam! Skjerpiiiings Konkelimonke;)

Carisma sa for siden:

Jeg har gått opp 3 kg på ei uke. Og det er ikke på magen. :cool:

bigmum sa for siden:

jaja.....JEG har gått opp 25 kg nå :) Men nå er det bare 2 uker igjen da, så satser på å føde snaaaaart! Er rett og slett drittlei, pardon my french:) Har havnet på høykarbokjøret, gleder meg til å begynne et nytt og bedre liv etter fødsel og amming :)

Treningsfrik sa for siden:

Jeg har vel akkurat begynt på uke 25 og jeg har lagt på meg 12-13 kg. De 11 første kg kom i løpet av de 4 første mnd av svangerskapet da jeg var reine karbojunkien. Men nå har jeg levd lavkarbo ei tid og vekta hadde økt bare en kg siden sist jeg var hos jordmor for 5 uker siden.

Men det aller beste er at alle prøver er så bra, jeg ligger midt i normalområdet på både B-vitamin, D-vitamin, jernlagre, blodprosent og stoffskiftet. Blodtrykket er også helt perfekt og jeg har ikke hatt antydning til UVI. I motsetning til forrige svangerskap da alt var feil.

Jeg er sikker på at det er min lavkarbolivsstil som er årsaken til at dette risikosvangerskapet har løpt uten problemer så langt. Så stå på jenter, lavkarbo er bra for både voksne og barn, også de barna vi har i magen :-)

Jeee! 24 fullgåtte veker i dag! Tida flyg altså!

Matmessig går det veldig bra:) det vil sei, på måndag hadde eg bursdag og eg stappa i meg mengder av den gode kaka min kjære hadde laga til meg. No skal det nevnast at han berre bruka steviadråpar i fyllet, så berre lovleg krem og bær der, men det var kjøpebunn. Uansett, eit betre alternativ enn sukkerbombe! Han var så flink atte og den vart supergod! I går hadde eg derimot vondt i magen av all maten...eh... Eg eigde ikkje hemningar på dagen min kan ein trygt sei:p

Vekta ligg på litt over 73kg, men det kjem nok framleis av måndagen tenkjer eg, har ikkje fått renska opp skikkelig i systemet enno.

Elles er gravidbading til å anbefala på det varmaste! Deilig å trena litt i oppvarma terapibasseng :)

Ha ein flott dag alle saman :):)

Då er det vel på tide med ei aldri så lita oppdatering att :)

Det går så som så, og igrunnen veldig bra med meg sånn kosthaldsmessig for tida! Aktivitet får eg òg nok av, då eg heng i ute sia det vårast rundt huset! Superdeilig!

Vert spanande korleis vekta ligg an neste gong eg skal på svangerskapskontroll... Har ikkje vegd meg på nokre dagar no, tru det eller ei :) kanskje i morgon? Me får sjå!

I dag skal eg på gravidbading att, og i morgon er det 25 fullgåtte veker. Akk og vesann, det går fort og seint på same tid dette her...

Sånn elles er eg enno meir plaga med kynnera... I går kom dei som perler på ei snor heile dagen. Utruleg plagsomt. Kunne ikkje vera borti magen utan at det strama seg, og eg måtte gå på do ørti gongar for om det fylte seg opp med to dråpar klarte eg ikkje gå rett og kynnerane vart meir aktive... Jaja, elles er eg i strålande form, så eg skal vel ikkje klaga igrunn... ;)

Håpar de får ein flott vårdag!!

millah sa for siden:

Kjekt å se at det er andre i en lignende situasjon som jeg er! Jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid, og har sporenstreks gått igang med et lavkarbo kosthold (jeg har gjort noen spede forsøk tidligere, men nå er det alvor). Siden jeg er sykelig overvektig må jeg gjøre alt jeg kan for å ikke gå for mye opp i vekt. Helst skulle jeg gjerne gått masse ned i vekt, men det er vel ikke særlig sunt for spiren. Faktisk er jeg usikker på hva som er verst - at jeg med stor sannsynlighet får svangerskapsdiabetes og svangerskapsforgiftning, eller at barnet får i seg noen av stoffene fra fettet når jeg går ned i vekt? Well. Jeg skal gjøre mitt beste. Og uansett ønsker jeg lykke til!

Carisma sa for siden:

Jeg lå an til å få svangerskapdiabetes, men har levd ca fedon og det går kjempefint med blodsukkeret :ja: Så jeg ville lagt meg på det.

Ooooi..... No er det jammen lenge sia eg har oppdatert her!!!
Kanskje på tide?
I morgon er eg 34 fullgåtte, og det nærmar seg med stormsteg! Må ærleg sei at dette svangerskapet har gått superfort samanlikna med det førre, så no føler eg eg nesten ikkje klarer å halda meg fast i svingane lenger!
Når det gjeld lavkarbo går det litt opp og ned. Eg er flink i vekene, men ikkje fullt så flink i helgene. Uansett, eg har til no gått opp 14 kg, og er igrunnen fornøgd med det ;) har holdt meg nokonlunde stabil på kring 80-81kg dei siste tre vekene, så skal ikkje klaga.

Eg er derimot overtydd om at lavkarbokosthaldet gjer at eg IKKJE samlar vatn!!! Då eg gjekk med jentungen for 6 år sia såg eg på denne tida ut som ein flodhest - full i vatn! Men no kjenner eg ingenting til det, not even når det er litt varmt i vêret :) jippi! ...og bank knallhardt i bordet!

Elles er formen sånn opp og ned. Har massevis av kynnera, uansett om eg ligg pinn iro heile dagen eller gjer småting. Er nokon dagar eg kan sverga på det er maserier, då dei er vonde og til dels regelmessige. Heldigvis stoppar det alltid opp, vil ikkje ha noko av fødsel no, det er litt for tidleg!

Kjenner elles på at magen byrjar vera i vegen - all aktivitet som inkluderer at eg må ned på golvet er eit herk. Ikkje reiser eg meg noko særskild elegant opp av senga/sofaen heller... Haha!

Jaja, dette går uuuuudmerket :) i dag er eg superkvalm og glad eg er heima... Kjennest ut som om eg må kasta opp når eg beveger meg...

Så, samanlagd er eg strålande nøgd med livet igrunn! Gler meg til å verta babymamma, heimefødsel er i boks og ting berre let venta på seg :)

Ha ein fin dag!
Og hugs - eg trur lavkarbo er det beste alternativet uansett!

(no skal det seiast at eg kvar helg har verdas råaste mage, nettopp på grunn av høgkarbomaten eg då ikkje klarer å styra unna... Stakar dei som bur ilag med meg kvar sundagskveld når all gassen må ut... Hahahahaha!)

No kjenner eg formen er på veg opp, sjølv om kroppen tydleg vert tyngre. Det vil sei, eg vert ikkje tyngre, men vektfordelinga gjer sitt til at det er både nedpress og eg kjenner eg "hiv rundt" på babyen når eg snur meg i senga. Han ligg ikkje og flyt lenger for å sei det slik, han kviler mot livmora :)

Trivst godt på lavkarbo om dagane. Vekta ligg no nokonlunde iro på 82kg, det vil sei 15kg i pluss.

Ehm... det vil sei... i helga som var frotsa eg noko HINSIDES i snop!!! Gåsjameeeeeeg! Men, då heimefødseljordmora var på besøk på laurdagen og etter å ha kjend på bebissn i magen estimerte røffleg mellom 3600-4100g tung baby ved fødsel, tok eg skeia i ei anna hand momentant! Ein halv kilo utgjer ein god del, så om eg tilfører han reint sukker desse siste vekene, er nok nærare 4000g bebi eit faktum. Not gonna happen, rett og slett!
Så no går det i lavkarbo jah, og eg kjenner i HEILE meg at det er myyyykje betre! Vert ikkje mange utskeielsane framover... Ikkje skal eg noko som tilseier at eg treng skeia ut heller.

Neste veka skal eg og jentungen på ferietur til far min, slik me har gjort eg og ho dei siste 4 somrane. Vert rart at det er siste somaren eg og ho aleine reiser... difor følte eg på at eg måtte gjera denne siste jentetingen med ho, som tross alt har vore VÅR tradisjon:) Litt vemodig... men slik er livet, til nesteår kan me reisa heile sulamitten:) Me skal no kosa oss, på camping i Sverige og leikeland og greier. Eg kjem nok for det meste til å vagga rundt frå benk til benk, og knaska på lavkarbobrødet mitt, men eg må sei eg gler meg veldig! Føler eg og jentungen er litt på krigsstien for tida, ho testar og testar på grenser. Sikkert for å få bekrefting på at "mamma er framleis glad i deg" men eg kjenner det tærer på gravidhormonene mine å heile tida vera i ein eller annan liten ubetydeleg konflikt... Eg prøver så godt eg kan å sjå ho, kosa med ho, snakka med ho, høyra ho, ja - alt eg vanlegvis gjer. Men det er ikkje til å stikka under ein stol at lunta er litt kortare enn normalt....

Anyway, vart mykje mas dette her! Hehe!
MÅ berre poengtera atter ein gong: EG ELSKAR LAVKARBO!!!!!!!!! Eg er såååå sikker på at hadde det ikkje vore for lavkarbo, hadde eg vore på god veg til å oppleva enno eit svangerskap med litervis av vatn i kroppen og eit skyhøgt vekthopp! Til no: behaglege (?) 15kg og INGENTING av vatn i kroppen! Jippiiiii! (På denne tida med jentungen (som var omlag på dagen same tid på året) var eg full i vatn, hendene visna vekk, ringar var umogleg å få på, eg var misserabel og i dårleg humør....)

Ha ein flott dag alle saman!
Eg skal verta flinkare å oppdatera her inne no, kjenner det er godt å skriva litt att :)

PS. Er 35+1 i dag, og skal på båttur med min kjære i kveld :) Med Statsraad Lehmkuhl :) Oooh, romantisk!
(min bursdagspresang til han i år)

Kjenner eg vert meir og meir "nettavhengig" no når orken til å gjera andre ting er redusert... Så kvifor ikkje berre gje livsteikn frå meg her inne i tråden min? :)

Vart dårleg med skjærgårdstur i går gitt... Statsraaden hadde problemer med maskineriet, så ho vart liggande til kai... Ikkje så spanande for vår del då me har sett bryggen og Bergen ganske mange gongar tidlegare. Så me heiv i oss litt reker og gjekk på kino i staden. Såg Limitless, var utruleg nok underhaldande!

Etter mykje trasking i går, oppdaga eg at leggane mine var litt hovne då me kom heim. Men det er nok naturleg ettersom eg gjekk ganske masse i går, samt at eg gjekk med støvlettar som vart både varme og ubehaglege pga 2cm hel! Hehe! Uansett, ikkje på langt nær så full i vatn som eg var på same tid med storesøster! Eg har framleis ringane på i alle fall :D

Elles sov eg lenge i dag -deilig! Sov og sov, eg duppa av innimellom... ;) har ete ein betre frukost, tatt meg god tid, og tenkte no eg skulle svinga malarkosten litt ute i gangen. Er jo som dei seier -godt med alt som er gjort!

Seinare vert det Ikea, vetlo skal til far sin i helga, middagskos på meg og gubben og avslappings på sofaen :) i morgon skal eg i utdrikkingslag heile dagen (må sei eg kvir meg litt pga den store magen som er i vegen) så då må eg henta meg litt innatt på sofaen i kveld ;)

Ha ein flott dag!

Ps. Framleis 82kg! Spent på om eg klarer å halda meg der til kontroll på måndag, sia eg sist hadde gjort eit sprang på 5kg... Hadde vore greit med berre to kilo i pluss denne gongen ;)

På tide med litt oppdaterings her :)
37fullgåtte i dag, og poden kan difor koma når han vil, tenk det! Fyttirakkaren, nervene byrjar snika seg innpå meg oftare enn eg kanskje rekna med... Vel, vel...

83,5kg syner vekta no. Det er jo ingenting i forhold til kor mykje eg vog med jentungen på denne tida. Så eg klagar igrunnen ikkje. Kjenner eg samlar litt vatn når temperaturen kryp over 20grader...haha!

Den siste veka har eg ikkje vore lavkarbo. Har vore på ferie med jentungen til Telemark og Sverige, så eg har berre latt mat vera mat igrunn. Men frå i dag av er eg back in action - knekkebrød står i ovnen :)

Eg kjenner på eit lite dilemma når det kjem til fødsel... Eg håpar han kjem kring den 23-24. fordi då kjem jentungen attende frå ferie hjå far sin. Ho reiser no sundag. Eg er nemlig veldig redd for at ho skal føla seg uttafor eller erstatta om han kjem i ferien hennar, og "alle" har sett han før ho... Eg har lyst at ho skal få visa han fram, og få det eigarforholdet frå starten av! Kva tenkjer de? Om han skal koma før ho reiser, bør han komma på fredag eller laurdag, men då er eg redd ho ikkje vil reisa til far sin... Det skal seiast at ho er veldig avhengig av meg... Ho vert snart 6år.

Har de nokre tankar kring dette de kan dela med meg vert eg glad for det :D

Ha ein fin dag :)

God dag alle saman!

Eg fekk mange konstruktive svar på innlegget mitt i går (klipp og lim inn i anna forum) og det er eg takksam for. Eg har roa meg nokre hakk, og han får koma når han vil, så tek me det derifrå rett og slett. Er ikkje anna å gjera igrunn ;) eg visste jo det frå før, men trong vel berre bekrefting frå andre! Hehe! Er rart med det...

I går åt eg alt for mykje -igjen... Eg er så sugen på maaaat når kvelden kjem, det til tross for at eg ikkje er svolten! I går åt eg havregryn, samt lavkarboknekkebrød med geitost og syltetøy.... Ikkje akkurat lavkarbo? Haha!

Anyway, det er ikkje mange vekene att no, sådet er vel begrensa kor mykje eg kan legga på meg... Eg tenkjer uansett mykje mindre på vekta for tida, og det er godt :)

Gubben min byrjar verta sjuk stakar... Men på jobb skal han! Passar dårleg med influensa no då, det må eg ærleg innrømma! Og han vert ikkje fortare frisk av å pressa seg på jobb... Vel, han er vaksen og må bestemma sjølv...

Ha ein finfin dag alle saman! Eg har lyst å baka småkaker i dag, men veit ikkje om eg skal skeia SÅÅÅ mykje ut... Hihi ;)

Heidå! :D

Hey hey!

Då sit eg her då, skikkelig i ventemodus...
På laurdag sat eg i ca 3 timar med regelmessige rier, kom kvart 3-5-minutt og varte alt frå 1 til 2 minutt... skikkelige tak, ikkje vonde men nok til at eg kontakta jordmora mi. Ho meinte eg kanskje var på gang med noko, men det var opp til meg om ho skulle koma. Eg bestemte meg for å avventa, gjekk deretter og la meg og ALT stoppa opp.....
Sundag kveld heiv eg og gubben oss rundt, noko som resulterte i både tegningsblødning og slimpropp frå natta av... i går kom slimproppen sånn litt og litt.

MEN, har det skjedd noko meir? nope! Så då sit eg her då :) Og ikkje heilt veit kva eg skal ta meg til med... hihi! Tenkte eg skulle ta ein liten fjelltur i dag (sjølv om det er eit mareritt å gå lengre strekningar!)... og kanskje me skal hiva oss rundt att i kveld! Haha!

(jadå, grensa for kva som er flaut og ikkje er utviska for lengst!)

Eg kan no uansett gjera heilt ufarlege "kjerringråd", ikkje sant? (eg trur eg droppar lakserolje og trampoline...)

Elles så et er ikkje lavkarbo for tida... eg et skive og gryn og det som verre er, men eg et ikkje så mykje for tida. Kjenner er kanskje brygger på det same som gubben har vore heima med no nokre dagar - vondt i halsen og slapp i kroppen... passar jo perfekt no når eg helst vil verta babymamma! Vel, han får halda seg inne fram til me er friske :)

Vekta er så som så, eg drit litt i heile vekta for tida! Det får koma på det som vil, eg veit kva eg skal gjera etterpå for å få ekstravekta av :) (eg ligg på 84kg no då, så det er ikkje så ille... 17kg opp, 38veker på veg i morgon...)

Ha ein flotters dag alle saman!

Klem!

PS. er så stille i huset no når jentungen er på ferie... får meg til å fella ei tåre innimellom, for eg saknar ho allereie... vel, ho kosar seg nok masse masse, ho er på veg til Hunderfossen no tenkjer eg :) sukk Følest uansett unaturleg å ha barnefri når ein fyrst er forelder liksom... skjønar?

KarMa40 sa for siden:

Spennende !!!

Jeg stoppet aldri opp eller gikk noe frem og tilbake, så jeg synes du er flink som holder nervene i sjakk!

Jadå, har igrunnen ikkje nerver enno, til tross for det eine og det andre... Kjem vel kanskje litt nerver når det heile er skikkelig igang, og alt eg kanskje ber om er å få venta litt til ;) hehe!

Men, det er superspanande å sjå når og korleis det heile startar... Er spent på å sjå korleis poden SER UT ikkje minst!!! :D

Carisma sa for siden:

Etter å ha ligget alt for mange dager på føden/barsel kan jeg bare konstatere at de første ukene ser de stort sett like ut alle sammen... :rolleyes:

KarMa40 sa for siden:

Winston Churchill har mye å svare for ...

Hehe! Kan godt henda :) kan eg derimot ikkje hugsa frå då jentungen kom, ho hadde masse masse svart hår og dei andre bebissane var superskalla... Pluss at ho kom i seteleie, så hovudet hennar "mangla" den vanlege toppen på hovudet :) objektiv som eg er, var ho sjølvsagt den vakraste :)

Carisma sa for siden:

Alle jentene hadde tjukt svart hår der også :ja: Til og med ei mørk ei som hadde full afro i en alder av et par dager, utrolig fasinerende :D

Still no baby...!
Han kjem når han vil, gubben er meir utålmodig enn meg då - piskar meg rundt, opp på fjellet og gåtur langs vegen! Haha! Og eg prøver å få han til å nyta fritida medan me kan, det er når minien er ute arbeidet byrjar :):)

Lavkarbo...??? Kva er det?

Eg har fiksa neglene mine i dag, the french way! Føler meg skikkelig dandy, og med snasne øyredobbar! Ah! I feel great! :D

I dag kjem mamma på besøk, har ikkje sett ho på leeeenge! Gler meg! Så ho får vera med på fjellet i dag!

( og når eg snakkar om fjellet, meiner eg opp til varden her på øya, det er snakk om fem minutt opp! (rett opp) Hehe! Men tungt nok no med bollemage! )

Ha ein super dag! Her skin sola - endeleg! :D

Lavkarbo start frå i morgon! :)
Eg har funne ut at eg skal bruka den siste veka med barnefri til å komma inn i rutine att, så kan jo bebissn koma når han vil :)

Vekta er no 85 kg.... Det vil sei 18kg i pluss.... Gåsj.... Men, 12 dagar att til termin, og dei siste tre vekene har eg jo ikkje vore flink : is, snop, skive, frukt og liknande... Ikkje lavkarbo i alle fall... Jaja, i morgon den ag skal alt snuast om :)

Ha ein fin sundag alle saman :)

Ps... Hadde tullerier i ein times tid i natt... Igjen....

Cindrella sa for siden:

Hei :P så bra å høre at du enda har din inni magen hehe :=) blir så frustrert når jeg ser andre få lenge før termin:P ondskapsfull jeg... hehe har vært på lavkarbo i en måned nå jeg å vekta går faktisk litt ned.. så satser på at jeg går litt ned i vekt og lillegullet i magen går opp :=) men ikkel enge igjen på oss nå :P 12 dager, herregud kan jo skje når som helst.. Siste JM time var hode festet og jeg tror proppen har gått så er vel bare å vente. men jeg har jo ikke hatt noen vonder i form av kynnere eller masrier eller noe som helst.. Litt stikking i underlivet som JM mente kunne være modning på gang men hvem vet :=)

Lykke til med ny start på menyen.. Blir å gå såå bra.. :P innstilling og stålvilje :P

Carisma sa for siden:

:confused: Hva i all verden mener du med det? Jeg fødte nesten 7 uker før termin og kan love deg at det ikke er særlig stas! Historiens mest idiotiske kommentar! :mad:

Olive Oil sa for siden:

Nei, Carisma, DET var ikke historiens mest idiotiske kommentar..

Carisma sa for siden:

Så det er mindre idiotisk å ønske seg et prematurt barn fremfor å gå til termin eller noen dager over bare fordi det er litt slitsomt å være gravid? Personen skjønner tydeligvis ikke hva det innebærer å sitte på barneintensiven og ikke vite om den klarer å puste selv, vente i måneder og kanskje år på om det har senskader osv.

Og til Cinderella: Ja du er ondskapsfull og jeg håper du får bite i deg ordene!

Olive Oil sa for siden:

Skjønner du har hatt det tøft, men jenta mente det jo ikke sånn. Hun snakket nok heller om de som føder noen dager før termin.
Jeg synes virkelig du bør tenke deg om litt før du skriver at du ønsker andre ulykke. Skam deg!

Carisma sa for siden:

Det hun sa var:

Og det tolker jeg ikke som noen dager. :rolleyes:

Forøvrig snakket jeg ikke primært utfra egne opplevelser, men utfra mange av de jeg så de få dagene jeg slapp unna med. Folk som hadde våket i uker og måneder over en kuvøse uten å ane utfallet.

Så så, jenter!

Ingen ynskjer eit prematurt barn! Det Cindrella meinte er nok det som dei fleste kjenner på når ein er INNFORBI termin (altså tre veker før og to veker etter termindato). Og eg er så einig med ho no, for alt er framtungt og baktungt, ingen stilling behagleg, magen "kan umogleg romma meir no, då sprekk den"... Så ja, heller føda før termindato enn etter - men sjølvsagt INNFORBI termin!

Så, slapp av Carisma. Om du hadde hatt poden innabors sjølv no, hadde du nok kanskje vore på dette stadiet tankemessig du òg... Og det hadde eg unna deg! For eg unner deg IKKKJE det du har vore gjennom, det unner eg ingen!

Men bær av med oss andre, me har lov å klaga litt no når tida går superseint og alt er tungt og ubehagleg! Sjølvsagt nyt me det, men akk så godt det skal verta å vera ferdig med det òg! :)

Jadå, her er det framleis baby ombord! Men kjenner eg byrjar gå lei no.... Ser helst eg føder før neste neste fredag! Haha! Føler òg at alle er heldige og føder før termin (og då INNFORBI termin som eg skreiv over her!), men no er det jo skikkelig babyboom, så det poppar ut babyar i alle fasongar over alt! :)

Så flink du er som har holdt det gåande i ein månad alt! Eg har pangstart i dag, og sit no med lavkarboknekkebrød med masse smør, fårepølse (ja, det har eg ete med godt samvet heile svangerskapet, eg er ikkje av den hysteriske typen) og majones.... Mmm! Dei knekkebrøda vart knallgode! Elles har eg satt opp middagsplan for resten av veka, for då vert det mykje lettare å halda seg til opplegget enn om me går kvar dag og tenkjer "hmmmmm....kva skal me ha til middag i dag?"... Superlett å skli ut på middagen då....

Uansett, vekttapet du opplever no, går nok ikkje ut over bebissn i det heiletatt! Er faktisk mange gravide som opplever at dei går ned i vekt nokre veker før termindato.

Stikkingar opplever eg òg (i tillegg til at proppen har gått, tegningsblødning er overstått, maserier er eit faktum og kynnerane er kraftigare enn ever!), men framleis ingen baby. Så eg trur det er veldig individuelt kva ein merker av forarbeid. Då eg fekk jentungen kjende eg INGENTING før fyrste ria kom. Så då var det ingen tvil om at ting var igang. No går eg meir og "hmm...er det noko på gang no, eller???" og er meir i tvil. Men, men, bebi vert det nok før eller seinare, me må berre smørja oss med tålmod!

Kva du brukar permisjonstida til no då? Har du jern i ilden? Eg berre slappar av, ser litt film og gjer husmorting... Hehe! Fantasifult gitt!

Ha ein fin dag, alle saman! :D

Cindrella sa for siden:

;) skjønner jo det kanskje kom ut litt feil men nei ønsker ingen ett prematur bare. Er selv tante til en liten pjokk som kom i uke 26+3 så veit alt om premature barn. Han var 700g og måtte ligge på sykehus i 3 måneder. Så den lar jeg ligge og hopper fint videre..

I permisjonstida gjør jeg å fint lite ;) hekler en del da:=) sjekk marianneskreativehule.blogspot.com/ men joda vasker og rydder og alt det der. Mannen blir altfor godt vant med middagen klar og alt på stell hihi...

Åj, så artig! Bloggen din har eg faktisk vore innom før! Og kor eg fekk den frå må gudane vite, men uansett! Hihi! Verda er ikkje alltid så stor, even on the web :)

Ja, mannen i huset her òg er godt vane... Kanskje litt for godt vane innimellom.... :P

Cindrella sa for siden:

hehe nei den er ikke det :=)

10dagar att til termin... Gåsj!

Andre dag på lavkarbo - føler meg mykje betre allereie, til tross for at eg er sugen på IS! Ferdigis altså, er for slapp til å laga meg eigen is... Har mest lyst på hennig olsen sjokoladeshakeis...

Anyway, har ikkje så mykje meir å sei i dag...:):)

Dagens syteinnlegg....
Har lagt på meg 19kg!!!! Og eg som har vore superflink på lavkarbo, trudde jo vekta ville gå litt ned istadenfor OPP!
Eg føler meg som ein elefant!
Målte låra mine nett, dei har auka med 4-5cm!
Det skulle vore fysisk UMOGLEG å legga på seg så mykje på så kort tid!
Fyttigriiiiiiisen eg gler meg til poden er ute og eg kan for alvor trimma litt att, OG verta kvitt desse gravidkiloane!

Anyway.... I dag skal eg på akupunktur... Kan de tenkja deko - eg som lir av verdas største sprøyte/nåler-inn-i-huden-skrekk skal på akupunktur! Eg kjem til å daua...

Eg starta dagen klokka halv 6 med eit eple... No har eg nett ete havregraut (3ss havregryn, nesten ein dl fløyte og litt vatn, ei ss smør og steviadråpar og kanel), og det vart knallgodt! Skal ikkje ta så mykje stevia i nestegong, vart litt for søtt, for kanel er jo òg litt søtt i smaken...

Lurer på kva eg skal ta meg til med fram til eg reiser. Er komt asfaltfolk på plass utanfor huset, så sova kan eg ikkje. Vakna kl kvart over fem i dag, har allereie sett ein film, og kunne tenkja meg ein blund, men dei bråkar fælt desse asfalt maskinene.

Jaja, det var dagens! Ha ein flott ein :)

Må laga meg ein ny tråd eg no :) "ammanda lavkarboholikar" ;) hehe! Eg har lagt ut fødselshistoria mi her, same som eg mekka saman på barnimagen :)

Klemmar frå stolt Konkelimonke!

Cindrella sa for siden:

hehe du får gjøre det :P her går vi bare å venter........ ble ikke noe julibaby på oss...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.