< Tilbake til oversikten

Programvare kundeoppfølging/pasienter

Fedonisten sa for siden:

Ja dette er virkelig HELT utenfor tema - men jeg velger å spørre likevel jeg:

Er det noen som kjenner til en enkel programvare for kundeoppfølging som kommuniserer mot Office - og som ikke er fryktelig dyr? Og en programvare som kan brukes til føring av pasientjournaler?

Er ikke så flink til å søke på nettet og finne informasjon om sånt - og syns det er kjempekjedelig også...... :rulleøyne:

Noen som vet?

planleggings-modus-hilsen fra Fedonisten

MHM sa for siden:

Jeg har fått innstallert og designet en programvare for føring av journaler. Som er passordbeskyttet, som ikke kan endres (pasientvern - sensitive opplysninger). Dette ble gjort på mine detaljerte instrukser for hvordan jeg ville ha det. Han som lagde dette for meg (min datafyr), sa at jeg kunne selge det til andre senere (jeg betalte 10.000,-). Men HVORDAN dette gjøres i praksis aner jeg ikke. Og du skal selvfølgelig slippe å betale for det, annet enn timespris til en datafyr for det tekniske arbeidet.

HP sa for siden:

[url]www.mamut.no[/url] har gode økonomi og kundeoppfølgingsprogrammer.

Journalsystem eller datasystem som skal inneholde sensitive data, dvs alt fra og med personnummer, er litt vanskelig :) Du må ha et godkjent og sikkert system, pluss at du trenger tillatelse fra datatilsynet. Greiere med et papirsystem og arkivskap inntil du blir for stor til det :snill:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.