< Tilbake til oversikten

Bremykt?

*lilje* sa for siden:

Jeg har store problem med smaken av meierismør :(
Men bremykt klarer jeg. Ser den består av 70% smør og 30% rapsolje.
Hvor mye skade gjøre jeg med å bruke bremykt isteden for smør??

Kitt sa for siden:

Du gjør ingen skade, du får bare ikke fulgt kuren til punkt og prikke!

Dette har vært diskutert opp og ned i mente før(se linker heeeelt nederst på siden). Jeg kan ikke skjønne at folk fikser margarin- smak eller Kviteseidsmør, andre skjønner ikke hvordan jeg kan spise meierismør med ostehøvel!;):D

Men mange som ikke liker meierismør, liker Kviteseidsmør. Du kan jo prøve det før du slår deg til ro med at Brelett er ok, bare ikke optimalt!:)

Nerthus sa for siden:

Ikke brelett Kitt - breMYKT! To helt forskjellige ting ;) Jeg bruker også bremykt - og meierismør om hverandre :)

Kitt sa for siden:

Sorry, har bare syn på det ene øyet om dagen, digre sår på det andre, så jeg ser ikke mine egne feil selv om jeg prøver å lese korrektur!:o:o:o
Brelett er pyton, grusomt margarin og jeg ville ALDRI ha anbefalt det til min verste fiende en gang!:eek:

Og Brelett mugner for et godt ord! JÆKK!:eek::eek::eek:

Nerthus sa for siden:

Stakkar! Smertefullt med sånne øyne - du får hvile de litt og håpe at du blir bra snart :) Forøvrig enig vedr brelett :) GOD BEDRING!!

Kitt sa for siden:

Takk! Begynner å gå seg til, men er så som så med synet! Særlig forran pcen, desverre!

Og bare så det er sagt! Jeg bruker meierismør, helst skåret med ostehøvel!:D

Nerthus sa for siden:

OsteHøvlet-meierismør-Kitt :geip:

Kitt sa for siden:

:ja::D:ja::D:ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.