Hei alle sammen. Jeg fikk utdelt en løpeseddel i dag om oppstart på salsakurs 17.- 20 januar.
Jeg har tenkt til å prøve meg på førstkommende mandag, da er det sånn gratis prøvetime. Men jeg er veldig usikker på hva jeg burde ha på meg av treningstøy? Har søkt litt på nettet og finner liksom ikke noen gode svar.
Hva med sko? Jeg har ikke sko som er "lave nok" til å danse i - må jeg gå til innkjøp av dette bare for en prøvetime?
Det var salsakurs i nabobygget der sambo jobbet før, og de danset i høye hæler. Og skjørt mange av de. Tror salsabekledning ofte er mer sånn ut på byen (ikke stivpyntet da), enn treningsantrekk.
Jeg har et bomullsskjørt jeg har tenkt til å dra utenpå treningstightsen min. :) og en tskjorte over. Det går nok fint. Må huske å shave legga først... :P
Fant frem et par sandaler nå. Stabil, tjukk hæl og platform foran. Liker godt å gå i dem i alle fall, og de er glatte. Ulempen er at de er møkkete inni, da det er (var) hvitt skinn. Det er ikke hvitt lenger, for å si det sånn :P.
Jeg har pleid å gå med svart bukse, svart overdel og sko med litt hæl. Egentlig helt vanlige klær. Og dansepartneren har gått i dongeribukse og skjorte / t-skjorte. Man må kunne bevege seg fritt, også blir det jo litt mer elegant å danse med litt hæl på skoen enn med helt flate sko.
Jeg prøvde å google meg frem til den skolen jeg gikk på, for læreren la ut bilder av kursdeltagerne etterhvert.... men jeg fant det ikke. Det er vel en 3 års tid siden sist jeg gikk tror jeg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.