Ifølge denne artikkelen er det viktig at jeg er godt trent, har stor/kraftig rygg, bredskuldret, flott mage, store overarmer - men jeg skal ikke trene for å "dra damer på beachen"
Jeg skal også fjerne alt hår på kroppen, men jeg skal ikke være metroseksuell
Jeg skal også tenke på hva jeg spiser, men jeg har ikke lov til å veie maten.
Blir forvirra jeg :) Og føler meg ikke akkurat så mye bedre etter å ha lest en slik artikkel :P
Herregud for noen doier. Jeg kan trøste deg med at disse meningene ikke er universelle, og med mindre du digger tanketomme og grunne berter, så har du lite å bekymre deg for.
Det "morsomme" er jo at det liksom er helt i orden å vurdere menn på en sånn måte, og lage en artikkel ut av det. Hadde menn vurdert kvinner på akkurat samme måte, så hadde det garantert blitt stempla som overfladisk og nedsettende mot kvinner :rulleøyne.
Samme her! Jeg digger vilt at menn har kroppshår! Nå ble det en liiiten bommert der ettersom Lille Gubben ikke akkurat har så veldig mye av den sorten, men han har fått forbud mot å fjerne så mye som ett eneste ett bortsett fra skjegg og bart og stusse sveisen innimelom. :) Ville selvfølgelig ikke byttet ham bort mot noen uansett altså! :love:
De kunne vel kanskje vært litt mer versible i sitt utvalg av panel. Hadde de spurt meg, så hadde det ikke akkurat vært et afrikakart av en rygg og digre overarmer og hender som hadde stått øverst på lista. Jeg liker tynne skranglete menn med langt hår og skjegg, liksom, og vil ikke ha en muskuløs/veltrent mann om så noen hadde kasta han etter meg :p.
Som om vi gutta kan gjøre noe med hårveksten eller størrelsen på hendene våre (wtf?). Jeg er slett ikke uvillig til å ta tak i utseendet mitt, men det kommer jo litt an på måten det blir sagt på. Jeg kommer ikke til å tatovere meg for å si det sånn.
At jeg har begynt å ta tak i vekten er jo et tegn på at jeg faktisk bryr meg. Kanskje ikke nok for jentene i artikkelen, men det er ikke noe stort tap akkurat.
Tatoveringer er vel det eneste jeg er enig med dem i :D. Men, igjen, disse damene representerer overhodet ikke mangfoldet. Not to worry, you guys!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.