Dere som går på lavkarbo og ikke ketose, hvordan ser dagen ut for dere? Jeg spiser 1 super tynn brødskive til frokost(max 10 gram) med meierismør og gulost og gjerne omelett laget av et par egg.. Litt redd dette brødet kan ødelegge, men litt avhengig av det også, og målet er jo ikke ketose...Trenger råd om lavkarbo, hva dere spiser, og hva dere har gått ned ukentlig.
Hadde definitivt kuttet ut brødet. Jeg har en knall oppskrift på brød til deg hvis du vil ha den. Jeg trodde IKKE jeg skulle klare å kutte ut vanlig kneipbrød, men det var før jeg og sambo kom fram til en knall oppskrift.
Egg og Bacon er fantastisk. Majones, for guds skyld spis majones. Salami kan du spise. Gjerne Jubelsalami. inneholder bare 0.6 karbs.
Hva spiser du som snacks ? Og hvor ofte snacker du ?
Siden jeg startet i begynnelsen av November 2010 og frem til idag har jeg gått ned fra 112kg til 98.4kg idag.
Men jeg sitter ikke bare på baken heller da. Jeg går til og fra jobb, svømmer noen lengder i svømmehall og idag begynte jeg og sambo med "lett" trim i treningsrom jeg har tilgang til gjennom jobb.
Sykling, vekter, roing og boksing :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.