cathy_ sa for siden:
Noen som har tips...? Er vegetarianer, men spiser fisk & sjømat ...ikke kjøtt og fulg.
Får følelsen at jeg ikke får i meg "nok" riktig mat
cathy_ sa for siden:
Noen som har tips...? Er vegetarianer, men spiser fisk & sjømat ...ikke kjøtt og fulg.
Får følelsen at jeg ikke får i meg "nok" riktig mat
pesada sa for siden:
Hei.. Er i AKKURAT samme situasjon.. Hvilken filosofi retning følger du?? Prøvde ketolyse en stund, men det var helt umulig for meg.. Jeg har klart meg veldig bra i det siste, og til og med holdt meg i ketose med et noen rugsprø, litt yoghurt og litt sjokolade hver dag.
Men hvordan ser dagen ut for deg? Vil virkelig anbefale deg å bake brød, og litt pizza og annet stæsj du kan ha i fryseren og tine ettersom du trenger mat å ta med steder. Jeg varierer med egg, kornblanding, pannekaker om morgenen og prøver alltid å ta med meg niste. De gangene jeg sprekker er som oftest når jeg MÅ gå i butikken/kantinen for å kjøpe noe enkelt eller når jeg blir alt for sulten. Hadde vært interessant å høre om dine tanker og mål.. Få vegetarianere her inne =)
Kula sa for siden:
Jeg er litt nysgjerrig; er det av ideologiske eller helsemessige grunner dere er vegetarianere? Eller ingen av delene?
lillemeg88 sa for siden:
dere har helt sikkert hørt om det før, men i tilfelle ikke, foreslår jeg det likevel :) Det er noe som heter quorn, som er kjøtterstatning, som er kjempe godt! finnes i norge i form av biter, deig, og fileter! i sverige finnes det et enda større utvalg :)
Det er litt karbohydrater i det, men ikke så mye! så hvis man ikke skal følge ketolyse, vil jeg tro de er godkjent ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.